  • 41. Data: 2024-03-05 14:52:12
    Temat: Re: Trafo sieciowe 5 V minimum 5 VA
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Mar 2024 23:19:06 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Kiedyś nie było zegarków i dzwonili. Dzisiaj są zegarki a oni nadal
    > dzwonią, zgodnie z DOGMATEM. Sądzę że mają jakąś misję do wkurwiania...i
    > zbierają teraz karmę :) Karma wraca :)
    > https://zielona.interia.pl/eko-niezbednik/news-gdy-k
    oscielne-dzwony-bija-za-glosno-gdzie-zglosic-halas-z
    -ko,nId,6575203
    > (przykład) :)

    Dogmat waĹźna rzecz, ale czy to wk* czy propaganda ... przy dobrych
    oknach nie przeszkadzają, ale ja mam średnią lokalizację ... jak widać
    niektĂłrym przeszkadza ...

    J.

  • 42. Data: 2024-03-05 15:39:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 4.03.2024 o 16:31, J.F pisze:
    > -rodzaj pracy tez nie okreslony - dzwonek dzwoni pare sekund, a potem
    > długa przerwa. Moc nie musi byc stała. Z drugiej strony - chyba znosi
    > stałe podłączenie do 220V.
    Musi, trudno sobie wyobrazić ciągnięcie przewodem dzwonkowym 230 do
    guzika dzwonka. Podłączenie guzika na wtórnym jest dużo bezpieczniejsze.

    --
    Janusz

  • 43. Data: 2024-03-05 16:03:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Mar 2024 15:39:11 +0100, Janusz wrote:
    > Musi, trudno sobie wyobrazić ciągnięcie przewodem dzwonkowym 230 do
    > guzika dzwonka. Podłączenie guzika na wtórnym jest dużo bezpieczniejsze.

    We własnym domku do furtki moze i tak myślisz,
    ja mam w bloku 230V i normalny w(y)łacznik jak do światla, tyle, ze
    monostabilny.
    I całe osiedle tak ma :-)

    J.