  • 41. Data: 2012-08-01 19:11:59
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:jvb71r$qak$1@inews.gazeta.pl...

    > W np. L200 - tandetny plastik rulez, tapicerka jak w Tico,
    > zawieszeniu nie rozpieszcza komfortem, przy większych prędkościach
    > głośno jak w Ikarusie, prowadzi się to równie przyzwoicie, jak stara
    > dziwka. Navara nielepsza.

    A Hilux też taki słaby w środku?

    > To ma być synonim łatwości? ;-)

    c5 parkuje się też nie najlepiej.

    > Powtórzę to kumplowi, który jeździ RAMem, jak będzie znowu narzekał,
    > że ciężko zejść w mieście poniżej 25 - z pewnością go to rozbawi ;-)

    Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie,
    ekhm, nie zabija.
    Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał
    tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy
    się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć.
    No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest.
    Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym)
    w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem
    francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem,
    więc mam porównanie.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 42. Data: 2012-08-01 20:59:39
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości grup
    > Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym) w
    > okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem
    > francuskich aut.

    A pierdolenie z tymi francuzami. Roznie bywa - np. laguna II (vel. krolowa
    lawet) to faktycznie padlo, a za to clio I i II - cud-miod.

    Inni producenci?
    Fiat? Ciagle przepalajace sie uklady wydechowe (uno, seicento, punto),
    lakier tak polozony ze szkoda w ogole mowic.

    Vag? Do tego w dieslu - rewelacja (sarkazm), zwlaszcza 2.0 16v, albo V6 2.5.

    Mitsubishi? Ostatnio siostra byla wezwana z lancerem na akcje serwisowa -
    mivec wybucha.

    Czyli? Kazdy produkuje/produkowal cos gownianego, co sie sypalo. A teraz z
    nowymi jest jeszcze gorzej, bo renault koleguje sie z nissanem, a grupa psa
    z toyota, itd. Jeden bubel u jednego producenta roznosi sie na kilku.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 43. Data: 2012-08-01 21:30:01
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Kuczu,

    >Chyba nie widziales od srodka nowoczesnego pickupa

    Tam gdzie ludzie sie "amerykanskim stylem" nie podniecaja, pickup to samochod dla
    rolnika, murarza czy drobnego rzemieslnika. Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie
    powie ze ten samochod jest taki wspanialy do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake
    zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym.
    Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod. Do tego wcale nie jest
    dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest zwyczajnie za krotka i
    latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore na pickupa i kombinowac
    jak go ustawic.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 44. Data: 2012-08-01 23:42:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-01 21:30, Iguan_007 pisze:
    > Kuczu,

    > Tam gdzie ludzie sie "amerykanskim stylem" nie podniecaja, pickup to samochod dla
    rolnika,

    TAK

    > Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie powie ze ten samochod jest taki wspanialy
    do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto
    podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym.

    Kazdy dostawczak tak ma.

    > Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod.

    Bo wzial tania wersje dla ludu.

    > Do tego wcale nie jest dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest
    zwyczajnie za krotka i latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore
    na pickupa i kombinowac jak go ustawic.

    Bo wzial auto dla stolarza i rodziny czyli dluga kabina i krotka paka.

    Zreszta o czym my rozmawiamy ? Pickup jest dobry ale lepsza jest
    przyczepa na motocykle, i tansza 50x. Tyle ze watkotworca sie uparl ze
    przyczepy nie chce i ch... Wiec niech kombinuje dalej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 45. Data: 2012-08-02 00:48:36
    Od: Hinek <f...@f...com>

    On Mon, 23 Jul 2012 13:20:10 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Co myślicie o takim mocowaniu motocykla na > zwykłym kombi? Ma to
    sens,

    Myslisz ze z pomoca precla odkryjesz jakis nowy
    genialny sposob na przewoz motocykla?
    Nie odkryjesz. Mozesz wozic przyczepka albo
    na pace. Koniec, kropka.

    --
    Hinek

  • 46. Data: 2012-08-02 08:06:32
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 02 Aug 2012 00:48:36 +0200) ktos podajacy sie za Hinek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > sens,
    >>
    > Myslisz ze z pomoca precla odkryjesz jakis nowy
    > genialny sposob na przewoz motocykla?
    > Nie odkryjesz. Mozesz wozic przyczepka albo
    > na pace. Koniec, kropka.

    Jeden sposób odkryłem, ten z zaczepianiem przedniego koła o hak.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 47. Data: 2012-08-02 08:17:01
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-08-02 08:06, Piotr Klimek pisze:
    > Jeden sposób odkryłem, ten z zaczepianiem przedniego koła o hak.

    A to zdrowe dla silnika kiedy tak motocykl toczy się napędzanym kołem
    "na sucho" ileś tam km? Serio pytam.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 48. Data: 2012-08-02 09:44:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, duddits <p...@R...tv> wrote:

    > A to zdrowe dla silnika kiedy tak motocykl toczy się napędzanym kołem
    > "na sucho" ileś tam km? Serio pytam.

    O ile jest na luzie a nie biegu to czemu nie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2012-08-02 09:52:13
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    To może ponieważ wszystkie inne środki i półśrodki zawiodły to coś takiego:
    http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg
    =0&string=%C5%BCuk

    :)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 50. Data: 2012-08-02 10:35:14
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 02 Aug 2012 09:52:13 +0200) ktos podajacy sie za Qlfon
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To może ponieważ wszystkie inne środki i półśrodki zawiodły to coś takiego:
    > http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg
    =0&string=%C5%BCuk

    350km 30 letnim Żukiem z Gdanska do Poznania. To byloby pewnie ciekasze niż sama
    jazda po torze :)