  • 51. Data: 2012-08-02 11:07:54
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak [NTG]
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-08-01 19:11:59 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > A Hilux też taki słaby w środku?

    Nie wiem jak w tych najnowszych, ale starsze trzymały podobny poziom.
    Wszystkie te fury mają w dużej mierze przeznaczenie robocze, na fali
    mody na nie, jako samochody dla "młodoych, dynamiczny, o sportowym
    usposobieniu" się ucywilizowały, ale to wciąż nie jest poziom segmentu
    D.

    > c5 parkuje się też nie najlepiej.

    Chyba Xantią nie jeździłeś - promień zawracania jak w dużym dostawczaku ;-)

    > Ciężko zejść c5 z 1,8 w benzynie poniżej 10l/100km A przyspieszenie,
    > ekhm, nie zabija.

    A w której benzynie 1.8 jest lepiej ze spalaniem i przyspieszeniem?

    > Zrobiłem kombiakiem c5 kilkanaście kkm i nigdy więcej bym nie chciał
    > tym dziwadłem jeździć. Większość argumentów, które podniosłeś dotyczy
    > się również c5, którą miałem wątpliwą przyjemność jeździć.

    Jako że niedługo planuję kupić, sam się przekonam ;-)

    > No, jeden niepodważalny plus - cicho w nim jest.

    I zawieszenie zajefajne, zwłaszcza w wersji "+".

    > Ale ile rzeczy może się spierdolić w aucie z przebiegiem (oryginalnym)
    > w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem.

    No niestety, pierwsze roczniki miały z tym kłopoty. Ale był to w swoim
    czasie bodaj jeden z najbardziej nafaszerowanych elektroniką samochodów
    na rynku, musieli żabojady dopracować kilka kwestii. Choć to też zależy
    jak się trafi, w znajomym warsztacie od francuzów mają klienta, który
    posiada od wielu lat C5 z pierwszego rocznika i ten egzemplarz nie miał
    żadnych szczególnych awarii, wyłącznie eksploatacja.

    > Póki nie poznałem francuskich aut.

    Znajomy właściciel Avensisa, który ma już złotą kartę specjalnego
    klienta u zaprzyjaźnionego laweciarza, mógłby z tą opinią polemizować
    ;-)

    de Fresz

  • 52. Data: 2012-08-02 11:58:58
    Temat: Re: Transporter do motocykli/wieszak na hak
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-08-02 09:52, Qlfon pisze:
    > To może ponieważ wszystkie inne środki i półśrodki zawiodły to coś takiego:
    > http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg
    =0&string=%C5%BCuk

    He he,młodość mnie się przypomniała:-)
    to już rarytasy,po dwudziestu latach cena się trzyma taka sama:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 53. Data: 2012-08-02 16:06:54
    Od: Hinek <f...@f...com>

    On Thu, 2 Aug 2012 06:06:32 +0000 (UTC), Piotr Klimek
    <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Jeden sposób odkryłem, ten z zaczepianiem > przedniego koła o
    hak.

    To nie jest zaden sposob.
    Jak bedziesz tak holowal motocykl to nie
    zapomnij przymocowac na nim trojkata i
    przestrzegac ograniczen predkosci takich
    jak przy holowaniu pojazdow.
    Wez tez pilnik do spilowania krawedzi
    powstalych na oponie i kase dla
    upierdliwych policjantow.

    --
    Hinek

  • 54. Data: 2012-08-02 20:19:39
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-08-02 11:58, Monster pisze:
    =0&string=%C5%BCuk

    > He he,młodość mnie się przypomniała:-)
    > to już rarytasy,po dwudziestu latach cena się trzyma taka sama:-)
    Tomek a pomyśl jakiego fajnego customa można z tego zrobić. Ramę to ma,
    jakieś wielkie V8 tam wsadzić, obniżyć, przyciąć dach i zrobić koszmarka
    do wożenia motocykli:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 55. Data: 2012-08-02 21:55:58
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2012-08-01 21:30, Iguan_007 pisze:

    > Tam gdzie ludzie sie "amerykanskim stylem" nie podniecaja, pickup to samochod dla
    rolnika, murarza czy drobnego rzemieslnika. Sasiad stolarz jezdzi Navara. Niktmi nie
    powie ze ten samochod jest taki wspanialy do normalnej jazdy. Coz z tego ze na pake
    zaladujesz tone czy dwie jesli na pusto podskakujesz na kazdym progu zwalniajacym.
    Wyposazenie tez bez rewelacji, ot normalny roboczy samochod. Do tego wcale nie jest
    dobry do tego o czym mowimy - do wozenia moto. Paka jest zwyczajnie za krotka i
    latwiej zapakowac motocykl na przyczepe niz ciagnac pod gore na pickupa i kombinowac
    jak go ustawic.

    > Pozdrawiam,
    >
    > Iguan

    Oj bo sie wszystkie nakrecily tym pickupem... mozna wziac duzego SUVa
    (zwanego tez czasem terenowka, chociaz ostatnio coraz zadziej) typu Land
    Cruiser 120, czy inną HDJ 80 (zaleznie od budzetu) i masz wygodne
    podrozowanie na trasie, spalanie w granicach 10l (przy 3 litrowym
    diesloszczaku D4D), duuuuzy bagaznik, rame, hak, ktory taka platforemke,
    o ktorej tu byla mowa, spokojnie uniesie, i calkiem przyzwoite wlasnosci
    terenowe.

    A co do gabarytow, to jak ktos zaparkowac nie umie, albo musi miec
    miejsce przy samym wejsciu do supermarketu, to niech sobie Tico kupi ;)

    Ot podrzucilem pomysl, bo biorac pod uwage zgloszone postulaty, to
    wydalo mi sie to najlepszym rozwiazaniem.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 56. Data: 2012-08-02 22:39:30
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-08-02 20:19, Qlfon pisze:
> [...]
    > Tomek a pomyśl jakiego fajnego customa można z tego zrobić. Ramę to ma,
    > jakieś wielkie V8 tam wsadzić, obniżyć, przyciąć dach i zrobić koszmarka

    Już kilka takich V6 i V8 na jutubie widać,ja podziękuję,swoje pod
    padlinami wyleżałem,teraz wystarczy mi ruska materia,inna sprawa że
    teraz mogę pchnąć w kąt na pół roku aż nerwy przejdą:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 57. Data: 2012-08-03 00:18:33
    Od: "FanTomas" <k...@g...com>

[...]
    w okolicach 200 kkm, to nawet nie przypuszczałem. Póki nie poznałem
    francuskich aut. A przesiadłem się z punto z większym przebiegiem,
    więc mam porównanie

    wiec ja odpowiem tak:
    francuski citroen xantia 1,6
    przebieg 205 tys
    u mnie od 140 tys
    w tym czasie :
    dwie zarówki swiateł mijania, komplet klocków, komplet piór wycieraczek,
    komplet dywaników bo sie poprzecierały, i dwie sfery w tym konżektorowa.
    oprocz tego zaliczyłem dwie awarie: jedna to zuzyte szczotki silnika
    wentylatora w kabinie i druga to zatarty wentylatorek ktory wymusza przepływ
    powietrza przez czujnik temperatury w kabinie.
    auto od poczatku z gazem wiec koszty tych 10-12 litrow gazy jakos dam rade
    ponosic:)

    reasumując: psują sie te francuzy jak cholera. do tego mało w nich czuc
    drogę (czytaj wyboje).

  • 58. Data: 2012-08-03 10:51:47
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-08-02 21:55:58 +0200, KLOSZ <k...@w...pl> said:

    > Oj bo sie wszystkie nakrecily tym pickupem... mozna wziac duzego SUVa
    > (zwanego tez czasem terenowka, chociaz ostatnio coraz zadziej) typu
    > Land Cruiser 120, czy inną HDJ 80 (zaleznie od budzetu)

    No te to trzymają jeszcze bardziej absurdalnie ceny, niż AT. Już Disco
    wychodzi opłacalniej, również pod kątem kosztów utrzymania.

    > i masz wygodne podrozowanie na trasie,

    Z rozsądnym V-max pokroju 120 i w słuchawkach tłumiących hałas ;-)

    > spalanie w granicach 10l (przy 3 litrowym diesloszczaku D4D),

    To chyba jadąc 80-90.

    de Fresz

  • 59. Data: 2012-08-04 22:47:05
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2012-08-03 10:51, de Fresz pisze:

    > No te to trzymają jeszcze bardziej absurdalnie ceny, niż AT. Już Disco
    > wychodzi opłacalniej, również pod kątem kosztów utrzymania.

    Jak juz sie uda usunac wszystkie nieoczekiwane awarie, to moze i tak :]

    > Z rozsądnym V-max pokroju 120 i w słuchawkach tłumiących hałas ;-)

    Wiadomo, ze bolid F1 to to nie jest, ale spokojnie sobie podrozujesz z
    przelotowa rzedu 150 km/h i daje rade.

    > To chyba jadąc 80-90.

    W miescie mi wychodzi 9,8 na trasie nieco mniej przy predkosciach w
    granicach 130-140 km/h, co wg. mnie na polskie drogi wystarcza.
    Wczesniej bylo jeszcze mniej, ale mialem szosowe opony, jakies tam
    Duelery, teraz zalozylem AT/Sy i jakies 0,5-1,0 l wiecej wsysa. Owszem,
    jak jedziesz szybciej, to spalanie rzedu 12 l/100 nie powinno Cie
    zdziwic, ale.. czy trzeba jechac szybciej?
    Tu dochodzimy do stwierdzenia, ze jesli ktos potrzebuje scigawki, to
    niech sobie terenowki czy duzego SUVa nie kupuje.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 60. Data: 2012-08-10 19:39:20
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba Xantią nie jeździłeś - promień zawracania jak w dużym
    > dostawczaku ;-)

    Renalut Master przy c5 to jak 12 letnia balerinka przy Najmanie.

    > Jako że niedługo planuję kupić, sam się przekonam ;-)

    Chcesz kontakt do właściciela?

    > I zawieszenie zajefajne, zwłaszcza w wersji "+".

    No, z przyjemnością sobie klikałem góra-dół. Taki prawie lowrider. (:

    > No niestety, pierwsze roczniki miały z tym kłopoty.

    2007 to chyba nie pierwszy wypust, co?

    --
    Jasio
    vfr vfr etz