  • Data: 2016-07-25 00:01:18
    Temat: Trasa Katowice -> Ustronie Morskie
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chciałbym Was zapytać o najsensowniejszą trasę z Katowic do Ustronia Morskiego.

    Opcje jakie mi podaje nawigacja i mapy google to:
    1. Katowice, Łódź, Toruń, Grudziądz, Świecie, Chojnice, Koszalin, Ustronie Morskie
    2. Katowice, Łódź, Toruń, Gdynia, Słupsk, Koszalin, Ustronie Morskie
    3. Katowice, Wrocław, Legnica, Lubin, Nowa Sól, Szczecin, Nowogard, Kołobrzeg,
    Ustronie Morskie

    Trasą nr 2 już jechałem. Zastanawiam się czy jazda na przełaj nr 1 (Świecie, Chojnice
    itd.) się opłaca (w sensie czasu i bezpieczeństwa). No a nr 3 nie znam w ogóle, w
    jakim stanie jest S3?

    Pozdrawiam,
    Bogdan

    PS. Proszę, nie komentujcie samego pomysłu jazdy do Ustronia ;)