  • 1. Data: 2016-07-25 00:01:18
    Temat: Trasa Katowice -> Ustronie Morskie
    Od: b...@g...com

    Witam,

    Chciałbym Was zapytać o najsensowniejszą trasę z Katowic do Ustronia Morskiego.

    Opcje jakie mi podaje nawigacja i mapy google to:
    1. Katowice, Łódź, Toruń, Grudziądz, Świecie, Chojnice, Koszalin, Ustronie Morskie
    2. Katowice, Łódź, Toruń, Gdynia, Słupsk, Koszalin, Ustronie Morskie
    3. Katowice, Wrocław, Legnica, Lubin, Nowa Sól, Szczecin, Nowogard, Kołobrzeg,
    Ustronie Morskie

    Trasą nr 2 już jechałem. Zastanawiam się czy jazda na przełaj nr 1 (Świecie, Chojnice
    itd.) się opłaca (w sensie czasu i bezpieczeństwa). No a nr 3 nie znam w ogóle, w
    jakim stanie jest S3?

    Pozdrawiam,
    Bogdan

    PS. Proszę, nie komentujcie samego pomysłu jazdy do Ustronia ;)

  • 2. Data: 2016-07-25 08:56:22
    Temat: Re: Trasa Katowice -> Ustronie Morskie
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu poniedzialek, 25 lipca 2016 00:01:20 UTC+2 uzytkownik b...@g...com
    napisal:
    > Witam,
    >
    > Chcialbym Was zapytac o najsensowniejsza trase z Katowic do Ustronia
    > Morskiego.
    >
    > [...]
    >
    > Trasa nr 2 juz jechalem. Zastanawiam sie czy jazda na przelaj nr 1 (Swiecie,
    > Chojnice itd.) sie oplaca (w sensie czasu i bezpieczenstwa). No a nr 3 nie
    > znam w ogole, w jakim stanie jest S3?

    Sam wybieram sie po raz pierwszy z Katowic do Dzwirzyna. Wypytalismy z zona
    jej kolegow PH i serwisantow, ktorzy wiekszosc czasu spedzaja w trasie i
    oni zdecydowanie polecili trase nr 3.

    > PS. Prosze, nie komentujcie samego pomyslu jazdy do Ustronia ;)
    Nie skomentuje, bo akurat ta madrosc zyciowa tez dopiero bede zdobywal ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 3. Data: 2016-07-25 10:43:11
    Od: gowit <w...@g...com>

    Ja bym wybrał nr. 1. z poprawką. Od Torunia DK 10 do Piły . Z Piły DK 11 do
    Koszalina i dalej.

  • 4. Data: 2016-07-25 11:23:26
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 00:01:20 UTC+2 użytkownik b...@g...com
    napisał:
> [...]
    >
    > Opcje jakie mi podaje nawigacja i mapy google to:
    > 1. Katowice, Łódź, Toruń, Grudziądz, Świecie, Chojnice, Koszalin, Ustronie Morskie

    IMHO najsensowniejsze rozwiązanie. Jechałem ostatnio nieco podobnie (przez
    Bydgoszcz). Jedzie sie ok. Niektóre fotoradary są poowijane folią :) nie ma rozkopów
    po drodze na 11-tce).

    > 2. Katowice, Łódź, Toruń, Gdynia, Słupsk, Koszalin, Ustronie Morskie

    UUUU, kilometrów nabijesz, za autostrade zaplacisz, na bramkach można postać.

    > 3. Katowice, Wrocław, Legnica, Lubin, Nowa Sól, Szczecin, Nowogard, Kołobrzeg,
    Ustronie Morskie

    Taka sobie droga.

    > Trasą nr 2 już jechałem. Zastanawiam się czy jazda na przełaj nr 1 (Świecie,
    Chojnice itd.) się opłaca (w sensie czasu i bezpieczeństwa). No a nr 3 nie znam w
    ogóle, w jakim stanie jest S3?

    Jedź albo 1 albo 2.
    Bo od czestochowy aż do grudziądza masz autostrade. I jedziesz szybko, sprawnie i
    przewidywalnie.

    W ostatnim roku tylko raz na tym odcinku stałem bo był wypadek. A jeżdzę często.
    Łódź ominiesz obwodnicą. Czy pojedziesz w dzień czy w nocy to w sumie czas przejazdu
    jest podobny. I jedziesz jak lubisz (szybko/wolno). I masz mozliwość ewentualnie
    skompensować jakieś opóźnienie, na tych 300km miedzy cz-wa a toruniem/grudziądzem
    można nawet 1h z czasu przejazdu urwać między jazdą 100 a 140km/h.

    Ja bym jechał czwa-torun-bydgoszcz-chojnice-koszalin.
    Trasa czysta i relatywnie szybka.
    Miedzy toruniem a bydgoszczą jedzie sie sprawnie (jeden fotoradar w solcu).
    Bydgoszcz omija sie obwodnicą.
    Potem standard - jazda przez wsie. Ale w alternatywach jest podobnie.

    Oszczędzasz pare pln na autostradzie i czekanie na bramkach.

  • 5. Data: 2016-07-25 12:21:11
    Od: AA <c...@g...com>

    napisał:

    > Trasą nr 2 już jechałem. Zastanawiam się czy jazda na przełaj nr 1 (Świecie,
    > Chojnice itd.) się opłaca (w sensie czasu i bezpieczeństwa). No a nr 3 nie
    > znam w ogóle, w jakim stanie jest S3?

    Coraz lepszym.

    Wracałem trójką w ten weekend, sobotnia noc, czas przejazdu Kołobrzeg -> Katowice
    poniżej 6h. Zaznaczam, że warunkiem koniecznym jest pusta droga (noc, weekend), bo w
    dzień na odcinku ponad 100km masz kilkadziesiąt "zjazdów z budowy" z ograniczeniami
    do 60km/h, do których niektórzy kierujący (czyli w praktyce cała kolumna) się
    stosują.

    W tygodniu w dzień będzie jeszcze gorzej, bo ciężarówki ze żwirem, koparki i do czasu
    przejazdu dołożyć trzeba godzinę-dwie.

    Do ustronia zastanowiłbym się też nad 1ką, googlarka podaje podobny czas przejazdu w
    nocy bez korków.

    --
    pozdr
    AA

  • 6. Data: 2016-07-25 23:07:29
    Od: xyz <x...@i...pl>

    napisał:

    > Jedź albo 1 albo 2.
    > Bo od czestochowy aż do grudziądza masz autostrade. I jedziesz szybko, sprawnie i
    przewidywalnie.

    A to się szybko zmienia bo wczoraj 2 razy tę trasę robiłem i autostrada
    zaczyna/kończy się w Piotrkowie ;) a to jakieś 80 km.

    --
    --- xyz

  • 7. Data: 2016-07-26 09:18:30
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 25.07.2016 00:01, b...@g...com wrote:
    > 3. Katowice, Wrocław, Legnica, Lubin, Nowa Sól, Szczecin, Nowogard, Kołobrzeg,
    Ustronie Morskie

    Trasa nr 3 jest ok, ale dopiero od sulechowa. Na odcinku od legnicy do
    sulechowa nastaw sie na korki bo budują druga nitkę S3.
    W niedzielę jechałem z Zielonej Góry do Gąsek i udało sie w niecałe 4h
    przejachać te 350 km.
    Nie polecam wracać w weekend i jechać w piątek lub sobotę.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2016-07-26 12:16:15
    Od: b...@g...com

    > Nie polecam wracać w weekend i jechać w piątek lub sobotę.

    :( niestety, jadę z soboty na niedzielę i wracam w niedzielę :(

  • 9. Data: 2016-07-26 16:27:41
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 26.07.2016 12:16, b...@g...com wrote:

    > :( niestety, jadę z soboty na niedzielę i wracam w niedzielę :(

    to szczerze odradzam ...

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 10. Data: 2016-07-26 16:35:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >to szczerze odradzam ...

    Pojechac w nocy, to bedzie mniejszy ruch, odpoczac na plazy, wrocic w
    nocy :-)

    Tylko nie zasnac na sloneczku :)

    J.