  • 11. Data: 2009-01-04 00:23:12
    Temat: Re: wyszukiwanie obrazkow po rozmiarze
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com>

    123 <1...@c...com> writes:

    > hej, zadzialalo! W koncu udalo mi sie odpalic to w takiej wersji, moze
    > komus sie przyda:
    >
    > for file in `find`; do echo $file, `identify -verbose $file | awk
    > /Geometry:/{print $2}' | sed 's/\+.*//g;'`; done;
    >
    > i otrzymuje liste plikow wraz z ich rozmiarami. Za jakies 20h
    > powinienem miec pelna liste :)

    Hmm co było źle z moim. Jak testowałym to było ok (w miejsce rozmiar
    należy wstawić odpowiedni rozmiar). [Chyba że rozmiarów było kilka -
    wtedy to chyba najprostszy sposób dla zaczynających].

    I've probably left my head... somewhere. Please wait untill I find it.
    Homepage (pl_PL): http://uzytkownik.jogger.pl/
    (GNU/)Linux User: #425935 (see http://counter.li.org/)

  • 12. Data: 2009-01-04 12:34:39
    Od: Adam Przybyla <a...@g...pl>

    Maciej Piechotka <u...@g...com> wrote:
> [...]
    ... a moze tak:
    find |xargs -l1 identify -verbose |tr '+' ' '| awk -v rozmiar=$rozmiar
    '/^Image/ {nazwa=$2}
    /Geometry:/ {if ($2==rozmiar) print nazwa }'
    Z powazaniem
    Adam Przybyla