  • 1. Data: 2009-01-02 01:22:01
    Temat: [Troche NTG] wyszukiwanie obrazkow po rozmiarze
    Od: 123 <1...@c...com>

    Witam,

    z gory przepraszam za NTG ale wydaje mi sie, ze moze ktos z tu piszacych
    mial podobny problem. Otoz mam ok 300tys niewielkich plikow jpg i musze
    wyluskac z tej puli wszystkie o pewnym rozmiarze.

    I tu pytanie: kojarzycie jakis program, ktory potrafi rekursywnie
    przejrzec katalogi i znalezc mi pliki o podanych wymiarach?

    Jesli nie to niestety bede musial sobie sam napisac to narzedzie, po
    prostu mam nadzieje, ze uda mi sie zaoszczedzic troszke czasu :)

    pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku,
    123

  • 2. Data: 2009-01-02 01:45:08
    Temat: Re: wyszukiwanie obrazkow po rozmiarze
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com>

    On 2 Sty, 02:22, 123 <1...@c...com> wrote:
> [...]
    > prostu mam nadzieje, ze uda mi sie zaoszczedzic troszke czasu :)
    >
    > pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku,

    Zapewne nie ten system:
    for file in `find katalog`
    do
    [ `identify -verbose $file | awk '/Geometry:/{print $2}' | sed 's/\
    +.*//g;'` eq rozmiar ] && file
    done

    PS. Wiem że awk i seda można połączyć - ale IMHO nie ma sensu

  • 3. Data: 2009-01-02 01:50:08
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com>

    On 2 Sty, 02:45, Maciej Piechotka <u...@g...com> wrote:

    > Zapewne nie ten system:
    > for file in `find katalog`
    > do
    >   [ `identify -verbose $file | awk '/Geometry:/{print $2}' | sed 's/\
    > +.*//g;'` eq rozmiar ] && file
    Powinno być
    [ `identify -verbose $file | awk '/Geometry:/{print $2}' | sed 's/\
    +.*//g;'` eq rozmiar ] && echo $file

    Przepraszam

    PS. nie ma żadnego \n - jako jedna linia
    > done
    >
    > PS. Wiem że awk i seda można połączyć - ale IMHO nie ma sensu

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-02 01:54:24
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com>

    On 2 Sty, 02:50, Maciej Piechotka <u...@g...com> wrote:

    > Powinno być
    > [ `identify -verbose $file | awk '/Geometry:/{print $2}' | sed 's/\
    > +.*//g;'` eq rozmiar ] && echo $file

    Trochę późno i jakoś mi przepisanie jednej linijki z konsoli nie
    wychodzi:
    [ `identify -verbose $file | awk '/Geometry:/{print $2}' | sed 's/\
    +.*//g;'` = rozmiar ] && echo $file

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-01-02 10:58:51
    Od: Jarek <j...@s...pl>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 17:54:24 -0800 (PST), Maciej Piechotka napisał(a):

    > Trochę późno [ciach]

    Bardzo późno

    find . -size 1234c

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2009-01-02 21:11:06
    Od: 123 <1...@c...com>

    Maciej Piechotka pisze:
> [...]
    > wychodzi:
    > [ `identify -verbose $file | awk '/Geometry:/{print $2}' | sed 's/\

    Dzieki, sciagnalem virtual boxa i sciagam ubuntu, potem bede kombinowal :)

    pozdro,
    123

  • 7. Data: 2009-01-02 21:11:50
    Od: 123 <1...@c...com>

    Jarek pisze:

    > Bardzo późno
    >
    > find . -size 1234c

    Chodzilo o wymiary obrazka w pikselach :)

    pozdro,
    123

  • 8. Data: 2009-01-03 01:37:34
    Od: 123 <1...@c...com>

    Maciej Piechotka pisze:

    > Trochę późno i jakoś mi przepisanie jednej linijki z konsoli nie
    > wychodzi:
    > [ `identify -verbose $file | awk '/Geometry:/{print $2}' | sed 's/\
    > +.*//g;'` = rozmiar ] && echo $file

    hej, zadzialalo! W koncu udalo mi sie odpalic to w takiej wersji, moze
    komus sie przyda:

    for file in `find`; do echo $file, `identify -verbose $file | awk
    '/Geometry:/{print $2}' | sed 's/\+.*//g;'`; done;

    i otrzymuje liste plikow wraz z ich rozmiarami. Za jakies 20h powinienem
    miec pelna liste :)

    dzieki wielkie i pozdrawiam,
    123

  • 9. Data: 2009-01-03 05:55:04
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <gjlvt6$v00$1@news.dialog.net.pl> 123 napisal(a):

    > Dzieki, sciagnalem virtual boxa i sciagam ubuntu, potem bede kombinowal :)

    Jeśli potrzebujesz unix-like narzędzi pod windowsem,
    to możesz też zaprzyjaźnić się z Cygwinem.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 10. Data: 2009-01-04 00:18:33
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com>

    123 <1...@c...com> writes:

    > Dzieki, sciagnalem virtual boxa i sciagam ubuntu, potem bede kombinowal :)
    >
    > pozdro,
    > 123

    Prościej cygwinem (podstawowe narzędzie dla *niksiarza na Windowsach) ;)
    W Windowsie jest PowerShell ale nie znam i się nie wypowiadam - ale z
    tego co widziałem sh+awk+sed są bardziej UF choć mniej spójne.

    Pozdrawiam
    PS.
    *nixów choćby G/L warto się nauczyć swoją drogą. Powodzenia
    --
    I've probably left my head... somewhere. Please wait untill I find it.
    Homepage (pl_PL): http://uzytkownik.jogger.pl/