  • 1. Data: 2009-06-15 08:24:24
    Temat: Troche fotek Hartowiec
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka
    Mozna popaczec...jak by byli chetni na calosc to moge wypalic orginaly (dwie
    plyty DVD) i przekazac n.p. w 200

    http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Hartek200906
    12#

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 2. Data: 2009-06-15 08:39:28
    Temat: Re: Troche fotek Hartowiec
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > Mozna popaczec...jak by byli chetni na calosc to moge wypalic orginaly
> [...]

    super. ja pieudole.. Tytus. PoCo komu ogladanie 6 razy tego samego ujecia?

    chetnie bym se obejrzal realacje, ale twoja zniechecila mnie po 10 fotkach.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 3. Data: 2009-06-15 08:46:41
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr May pisze:

    12#

    > super. ja pieudole.. Tytus. PoCo komu ogladanie 6 razy tego samego ujecia?
    >
    > chetnie bym se obejrzal realacje, ale twoja zniechecila mnie po 10 fotkach.

    to wrzuc swoja foto-relacje z Hartka... :-P
    dla porównania

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-06-15 08:48:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr May pisze:

    12#

    > super. ja pieudole.. Tytus. PoCo komu ogladanie 6 razy tego samego ujecia?
    >
    > chetnie bym se obejrzal realacje, ale twoja zniechecila mnie po 10 fotkach.

    no co Ty? szybko się ogląda. a to wygląda mi tylko na pierwszy dzień.
    czekamy na następne kilka dni razy pińcet.

    --
    gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-06-15 08:48:40
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    (pj) pisze:

    > to wrzuc swoja foto-relacje z Hartka... :-P
    > dla porównania

    Jakbymbyltobymwrzucil

    a inne moje relacje tam gdzie zwykle, mozesz poogladac.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 6. Data: 2009-06-15 08:49:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:

    > no co Ty? szybko się ogląda. a to wygląda mi tylko na pierwszy dzień.
    > czekamy na następne kilka dni razy pińcet.

    o kurwa, tam jest więcej dni

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-06-15 08:55:10
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    gildor pisze:

    > no co Ty? szybko się ogląda. a to wygląda mi tylko na pierwszy dzień.
    > czekamy na następne kilka dni razy pińcet.

    No racja.. Pod warunkiem ze sie oglada tylko miniaturki.
    ps. tam jest kilka dni :) ja sie doliczylem 6 galerii

    milego ... ogladania? :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 8. Data: 2009-06-15 09:09:47
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr May pisze:

    > Jakbymbyltobymwrzucil

    Piotrusiu, takse tylko zażartowałem... ;-)

    A foto-relacja Tytusa jest _doskonała_ bo idealnie oddaje ducha imprezy:
    setki tych samych sytuacji, ludzi, działań... jednym słowem: nuda, a
    żeby znaleźć coś naprawdę ciekawego trzeba poświęcić sporo czasu,
    albo... się zniecierpliwić i porzucić...

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-06-15 09:19:01
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    (pj) pisze:

> [...]
    > żeby znaleźć coś naprawdę ciekawego trzeba poświęcić sporo czasu,
    > albo... się zniecierpliwić i porzucić...

    Mozna i podejsc do tego tak filozoficznie jak Ty. To ja (jak w zyciu)
    wybiore to drugie.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.plo

  • 10. Data: 2009-06-15 09:19:18
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    gildor napisał(a) :
    12#
    >>> super. ja pieudole.. Tytus. PoCo komu ogladanie 6 razy tego samego
    > o kurwa, tam jest więcej dni

    Ja tam się zabezpieczyłem i zgrałem od Tytusa bezpośrednio, jeszcze w
    Hartku. Także mam też te, których z litości nie zamieścił....

    --
    pozdr
    Wieca