  • 1. Data: 2009-06-15 08:53:08
    Temat: tanie crosso-podobne poszukiwane
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Witam,
    Szukam taniego, crosso-podobnego motocykla. Założenia sa takie, że:
    - ma być do ganiania w okół tak zwanego komina - rejestracja mi nie
    potrzebna
    - tani w eksploatacji - chcę jeździć a nie naprawiać ciągle - jednym z
    pierwszych pomysłów było yz125, ale chyba odpada od kiedy naczytałem się
    o wymianach tłoka co kilkanaście godzin pracy silnika
    - nie planuję mega-ekstremalnych wycieczek - tereny to szutry, wioskowa
    kostka brukowa, czasem leśna ścieżka i od święta zaoram komuś kawałek
    pola;P - bez taplania się w błocku po pachy i katowania silnika

    Od rana przeglądam archiwum pod tym kątem, ale może ktoś dorzuci jeszcze
    coś ciekawego.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 2. Data: 2009-06-15 09:51:02
    Temat: Re: tanie crosso-podobne poszukiwane
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 15 Cze, 10:53, nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:
    > Założenia sa takie, że:
    Do tych zalozen to przede wszystkim enduro a nie cross. I nie chodzi o
    mi homologacje tylko przelozenia.

    > Od rana przeglądam archiwum pod tym kątem, ale może ktoś dorzuci jeszcze
    > coś ciekawego.
    XR, DR, TTR, KL_cos_tam - jest tego troche. Sugerowalbym tez siakies
    250 w 4T ale to juz kto co lubi....

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 3. Data: 2009-06-16 07:59:14
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 15 Cze, 10:53, nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> wrote:

    > Szukam taniego, crosso-podobnego motocykla.
    > Od rana przeglądam archiwum pod tym kątem, ale może ktoś
    > dorzuci jeszcze coś ciekawego.

    Mam taki:

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M133002
    4