  • 1. Data: 2014-06-09 12:01:04
    Temat: Trzeba mieć to szczęście
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W zasadzie nie oglądam F1. Nudy.
    Wczoraj jednak przypadkiem włączyłem, pierwszy raz w tym sezonie, gdzieś tak w
    połowie wyścigu.
    I widzę obrazek zdaje się dość typowy: 1) Rosberg, 2) Hamilton (dwa mercedesy), i
    długo, długo nic.
    Ale potem się działo, oj działo :) Ciekawe, czy nie było to nalepsze pół godziny
    całego sezonu?

    --
    JW

  • 2. Data: 2014-06-09 12:48:18
    Temat: Re: Trzeba mieć to szczęście
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > mercedesy), i długo, długo nic.
    > Ale potem się działo, oj działo :) Ciekawe, czy nie było to nalepsze pół

    Ten sport juz dawno spadl na psy

  • 3. Data: 2014-06-09 12:59:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-06-09 12:48, Czesław Wiśniak pisze:

    > Ten sport juz dawno spadl na psy

    Gdyby cały czas tak wyglądało, jak koniec wczorajszego wyścigu, to wcle bym nie
    narzekał.

  • 4. Data: 2014-06-09 13:15:50
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Gdyby cały czas tak wyglądało, jak koniec wczorajszego wyścigu, to wcle
    > bym nie narzekał.

    A co takiego bylo? Ze sie merce popsuly i Massa dostal malpiego rozumu, a
    wczesniej 10 okrazen przejechali za SC bo sie wzajemnie dwoch idiotow z
    jednego teamu z wyscigu wykluczylo ?:)
    Za 2 tyg wszystko wroci do normy.

  • 5. Data: 2014-06-09 15:06:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-06-09 13:15, Czesław Wiśniak pisze:

    > A co takiego bylo?

    Wyprzedzanie. Awarie i wypadki. Bezczelne cwaniactwa. Niespodziewane przetasowania.
    Pierwsze podium zwycięzcy. Czyli, trochę emocji. A co niby miałoby być, malkontencie?

  • 6. Data: 2014-06-09 15:16:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Pierwsze podium zwycięzcy.

    Dla ew. czepialskich: nie pierwsze podium oczywiście, lecz pierwsze zwycięstwo
    debiutanta - Ricciardo.

  • 7. Data: 2014-06-09 16:22:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Wyprzedzanie. Awarie i wypadki. Bezczelne cwaniactwa. Niespodziewane
    > przetasowania.
    > Pierwsze podium zwycięzcy. Czyli, trochę emocji. A co niby miałoby być,
    > malkontencie?

    Niestety najwazniejsze dla niektorych to przeciez wypadki, awarie i
    bezczelne cwaniactwa :/
    Zaiste fantastyczne. Zmiana regulaminu miala przyniesc wieksza
    konkurencyjnosc a tak naprawde to wieje nuda jeszcze bardziej niz wtedy gdy
    Vettel wygrywal... ale powrot na stary A1 ring postaram sie obejrzec. Na tym
    krotkim torze 3/4 stawki zostanie przez merce zdublowana :)

  • 8. Data: 2014-06-09 18:38:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ln40l2$1sfo$...@n...ipartners.pl...
> [...]
    > mercedesy), i długo, długo nic.
    > Ale potem się działo, oj działo :) Ciekawe, czy nie było to nalepsze pół

    Oby nie.
    Należy życzyć Mercedesowi maksymalnej ilości awarii, wtedy rywalizacja może
    być ciekawa.

  • 9. Data: 2014-06-09 19:02:42
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 12:01:04 UTC+2 użytkownik Jakub Witkowski
    napisał:
    > W zasadzie nie ogl�dam F1. Nudy.

    Nudy i jeszcze raz nudy. Wlacz sobie MotoGP i popatrz co tam się dzieje, zwlaszcza w
    nizszych klasach. Sa wyprzedzania na granicy przyczepnosci i poza nia, zetkniecia
    motocykli, czasem zdarzaja sie kopniaki i popchniecia rekoma. Jest co ogladac. Od
    dawna nie sledze F1 na biezaco, przesiadlem sie wlasnie na MotoGP.

    pozdr
    Przemek

  • 10. Data: 2014-06-09 19:10:25
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-06-09 19:02, Przemek pisze:

> [...]
    dawna nie sledze F1 na biezaco, przesiadlem sie wlasnie na MotoGP.

    100% popieram, od kiedy wprowadzono nowe przepisy to F1 jest nudna.
    zmiany opon, zmiany opon, zmiany opon itd itp