  • 1. Data: 2009-03-15 09:46:20
    Temat: Tuner TV - niskobudżetowy
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Witam
    Na alledrogo wypatrzyłem najtańszy Tuner TV/Radio CTX908/V3 nazwany też
    Medion 7134 wiem ze cena jest jednym z wyznaczników tego co mogę się
    spodziewać po produkcie, ale nie oczekuję zbyt wiele. Chodzi mi tylko o
    to czy będę mógł na tym spokojnie odebrać kanały z kablówki i w razie
    czego nagrać coś z tv lub zewnętrznego źródła. Czy mam szukać czegoś za
    większe pieniądze czy ten sprzęt wystarczy??
    pozdrawiam
    orcio

  • 2. Data: 2009-03-15 12:55:48
    Temat: Re: Tuner TV - niskobudżetowy
    Od: "chemik333" <chemik333 @ wp.pl>

    orcio wrote:

    Ech... laskawie bys poszukal czy niedawno nie bylo identycznego tematu...
    12.03.2009 godz 13:57 - sprawdz

    --
    chemik333

  • 3. Data: 2009-03-15 15:22:34
    Od: "Paw" <...@h...ru>

    Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nagrać coś z tv lub zewnętrznego źródła. Czy mam szukać czegoś za większe

    mam, kupiłem za 20zł na giełdzie, czipset PHILIPS 7134, karta
    działa bezbłędnie z dscalerem, mam kablówkę UPC,
    obraz jest rewelacyjny, lepszy niż na tunerach ze sprzętowym mpeg

  • 4. Data: 2009-03-15 19:44:16
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Paw pisze:

> [...]
    > działa bezbłędnie z dscalerem, mam kablówkę UPC,
    > obraz jest rewelacyjny, lepszy niż na tunerach ze sprzętowym mpeg

    Dziękuję za odpowiedź na taki dialog liczyłem