  • 1. Data: 2012-05-12 11:37:29
    Temat: Tusk
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    naczelny wiceminister chyba próbuje robić nas (nie mylić z moderatorami
    elektrody, których pozycja jest oczywiście niezachwiana) w jajo...
    widzieliście ile zadanek z prądu jest na arkuszu z matury z fizyki? (P.S.
    nie czytałem, ze względów bezpieczeństwa, tylko rzuciłem okiem)

    no to żegnaj Panie Tusk!
    PLONK!

  • 2. Data: 2012-05-12 12:43:28
    Temat: Re: Tusk
    Od: Wojciech Waga <n...@d...pl>

    On 05/12/2012 11:37 AM, identyfikator: 20040501 wrote:
    > PLONK!

    Racja, czas najwyższy. Bo już nawet przewijanie Twoich postów zrobiło
    się męczące.

    !pozdr.
    w.

  • 3. Data: 2012-05-12 12:54:14
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.05.2012 11:37, identyfikator: 20040501 wrote:
    > naczelny wiceminister chyba próbuje robić nas [...] w jajo...
    Przykro mi towarzyszu, że zrobiono was w jajo i dostaniecie mało
    punktów. Zgłoście się do lokalnego komitetu partii to może coś z
    towarzyszem Giertychem pomożemy.

    > widzieliście ile zadanek z prądu jest na arkuszu z matury z fizyki?
    Zdefiniuj "z prądu" bo z tematów "okołoelektronicznych" (magnetyzm,
    efekt fotoelektryczny, ektrostatyka...) jest 16 punktów do zdobycia.

    > (P.S. nie czytałem, ze względów bezpieczeństwa, tylko rzuciłem okiem)
    >
    > no to żegnaj Panie Tusk!
    Liczyłem na "żegnaj pl.misc.elektronika".

    Michoo

  • 4. Data: 2012-05-12 12:57:21
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Liczyłem na "żegnaj pl.misc.elektronika".

    po co odpisujecie? strach przed R (?) który jak mu się posty nie podobają to
    zgłasza na Policję?
    a może zwykłe wdupowlaztwo moderacyjne?

  • 5. Data: 2012-05-12 13:22:03
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.05.2012 12:57, identyfikator: 20040501 wrote:

    > po co odpisujecie?
    Bo Cie nie lubię za pytania na poziomie kopalni węgla a przy tym, że
    jesteś niegramotny i raz na jakiś czas nie zczaisz ironii to jest śmiesznie.

    > strach przed R (?) który jak mu się posty nie
    > podobają to zgłasza na Policję?
    Roman jest dość przerażający - jakiś czas temu jak jeden troll mu
    podpadł to potem publicznie błagał, żeby ktoś poprosił R. o usunięcie go
    z killfile.

    > a może zwykłe wdupowlaztwo moderacyjne?
    Już ci pisałem - nie obnoś się tak ze swoimi preferencjami i fetyszami
    bo one są większości nie w smak. Masz fiksację analną to się nią zajmuj
    w domu a nie opisuj na grupach.

    Michoo

  • 6. Data: 2012-05-12 15:29:36
    Od: " malyszary.czlowiek" <s...@g...pl>

> [...]
    > widzieliście ile zadanek z prądu jest na arkuszu z matury z fizyki? (P.S.
    > nie czytałem, ze względów bezpieczeństwa, tylko rzuciłem okiem)

    Karolu P. NTG.

  • 7. Data: 2012-05-12 17:15:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie przedstawisz się?

  • 8. Data: 2012-05-12 19:16:26
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    sam zaczynasz, a później nie kończysz, jak pedalski moderator elektrody -
    gratulacje. EOT

  • 9. Data: 2012-05-14 13:12:37
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > widzieliście ile zadanek z prądu jest na arkuszu z matury z fizyki? (P.S.
    > nie czytałem, ze względów bezpieczeństwa, tylko rzuciłem okiem)

    Lem miał rację...

    MH

  • 10. Data: 2012-05-14 17:27:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    i tak być powinno, nie mamy nic do powiedzenia to EOT
    a nie jakieś durne odzywki...