  • 31. Data: 2020-03-24 15:59:54
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W domy sie nie zarazisz od przypadkowej osoby ... no moze od
    > listonosza :-)

    A chodzac po parku tak?
    Pomijam to ze brak ruchu i swiezego powietrza jest rowniez niezdrowy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 32. Data: 2020-03-24 15:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Ponoć w wydychanym powietrzu nie ma dostatecznie
    > dużo tego wirusa -- trzeba plunąć, zakaszlać, kichnąć...
    > A że ślina szybko opada -- wirusa najłatwiej znaleźć nie
    > w powietrzu, lecz na przedmiotach, gdzie ,,żyje'' nawet
    > do kilku dni... Przedmiotów ludzie nie liżą w sklepach,
    > lecz dotykają rękami a wirus przez skórę nie zaatakuje
    > skutecznie -- stąd potrzeba mycia i dezynfekowania rąk
    > oraz unikanie dotykania twarzy -- usta, nosa i oczu...
    > (w xupie raczej nikt nie grzebie palcami...)

    Wychodzi na to ze kazdy powinien chodzic w maseczce.
    Nie dla własnego bezpieczenstwa a dla bezpieczenstwa innych.
    W jakiejkolwiek maseczce, chocby w jakims kominie naciągnietym na usta
    tak zeby gadajac nie sprayowac w około.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 33. Data: 2020-03-24 17:51:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-23 o 22:58, Budzik pisze:

    > To nie były podziekowania a ironia.
    > Dorosnie to zrozumiesz...

    Ironia u ciebie?
    Weź no dorośnij.

    > Nie wiem czy dotykaja czy nie.
    > Od tego sa rekawiczki, tudziez łokcie.

    No właśnie brakuje rękawiczek i maseczek.
    A rząd coby zatuszować własną wpadkę z niepodpięciem się
    pod zamówienie uropejskie będzie walił zakazami wychodzenia
    z domów.

    pozdrawiam

  • 34. Data: 2020-03-24 17:53:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-23 o 22:39, z pisze:

    > Etam...
    > Myślałem że pogadam z kimś inteligentniejszym niż Ghost ;-)

    Łżesz i to nieudolnie.
    Jak ktoś chce pogadać stosuje się do netykiety.
    Jak ktoś nie chce to trolluje tak jak ty.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2020-03-24 18:34:37
    Od: z <...@...pl>

    Ty sobie gę by netykietą nie wycieraj ;-)

    Jak nie umiesz skorzystać z możliwości serwera news to nie jest mój problem.

    Ale może być mój jeśli będziesz podważał ustalenia naukowców w
    dziedzinie epidemiologii.

    Wtedy Ghost by Ci napisał WON. Ale ja taki nie jestem.

  • 36. Data: 2020-03-24 18:36:07
    Od: z <...@...pl>

    A przypomnę Ci jak zacząłeś się odzywać w tym wątku:

    "Taka sama prawda jak kara 30 tyś za nie podporządkowanie się
    zaleceniom. "

  • 37. Data: 2020-03-24 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Ironia u ciebie?
    > Weź no dorośnij.

    Dobram, nie mam siły na to przedszkole.

    > No właśnie brakuje rękawiczek i maseczek.
    > A rząd coby zatuszować własną wpadkę z niepodpięciem się
    > pod zamówienie uropejskie będzie walił zakazami wychodzenia
    > z domów.

    Ty mnie chcesz do czegoś przekonac? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 38. Data: 2020-03-24 23:18:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-24 o 19:59, Budzik pisze:

    > Dobram, nie mam siły na to przedszkole.

    Masz. Cały czas przedszkole robisz na grupach.

    Odniosłeś takie wrażenie?
    To teraz je odnieś na swoje miejsce.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2020-03-24 23:20:10
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-24 o 18:36, z pisze:

    > A przypomnę Ci jak zacząłeś się odzywać w tym wątku:
    >
    > "Taka sama prawda jak kara 30 tyś za nie podporządkowanie się
    > zaleceniom. "

    A ja ci przypomnę ze nie potrafisz tego zacytować.
    Tniesz wszystko jak leci a potem jak ostatnia sierota
    musisz wklejać ręcznie.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2020-03-24 23:45:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Wychodzi na to ze kazdy powinien chodzic w maseczce.
    > Nie dla własnego bezpieczenstwa a dla bezpieczenstwa innych.

    Owszem -- aby nie rozpluwać zarazków.
    Maseczka nie chroni oczu...

    > W jakiejkolwiek maseczce, chocby w jakims kominie
    > naciągnietym na usta tak zeby gadajac nie sprayowac w około.

    Gadanie zwykle nie jest groźne -- gorzej z kichaniem, kaszlem
    itp., ale niektórzy plują obficie także podczas mówienia...

    IMO ludziom objętym kwarantanną można by nakazać noszenie
    takich kominiarek...

    --