  • 21. Data: 2020-03-23 19:09:59
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e78b865$0$17361$6...@n...neostrada.pl

    > Jak widać zalecenie trzeba koniecznie przekształcić w OBOWIĄZEK pod karą grzywny 30
    tys.

    https://youtu.be/hqiUIPMWmxo
    https://youtu.be/hqiUIPMWmxo?t=637 -- półcalówką w łeb... ;)
    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 22. Data: 2020-03-23 20:23:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-23 o 15:44, z pisze:

    > Skoro nie wierzysz lekarzom... to i może szczepionek nie przyjmujesz? ;-)

    Bardziej ty wyglądasz na takiego który uważa że jest mądrzejszy od
    lekarzy, od ustawodawcy bo brednie piszesz na temat karania i od
    internetu a cytowania nie opanowałeś do dzisiaj.
    Ale staraj się, staraj się. :-)

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2020-03-23 20:28:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-23 o 16:59, Budzik pisze:

    > W sumie to nie wiem.
    > Dzis po moim parku jezdziła straz miejska z hasłem: prosze sie rozejsc a
    > w parku moze 5 osób...

    Co raz jakiś idiota forsuje gdzieś swoje bzdurne hasła.
    Nawet w internecie.

    > Nie rozumeim tego - siedzenie w domu na pewno nie jest zdrowsze.

    Ciągłe siedzenie niestety nie.
    Ale idioci utożsamiają samotny spacer z w wejściem w tłum
    na jakiejś imprezie zbiorowej.

    > Radziu, no buziak za taki komplement!
    > Mlody!!!!! Tak sie czuje - jak młody buuukkkk ;-D

    To nie był komplement. Dorośniesz zrozumiesz, albo i nie.

    > I nie ma znaczenia ze dotykaja 2 x wiecej klamek, dwa razy wiecej gadaja,
    > wydychaja etc. Rozumiem.
    > Ja juz pomijam ze ciagle widze mlodziez grajacą w piłke czy wychodzaca z
    > psami, gadajacych pod blokiem i jakies mam takie przeczucia ze oni ze
    > soba nie sypiaja...

    Ale fakt że dotykają tych samych klamek jakoś ci umknął. :-)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2020-03-23 22:39:18
    Od: z <...@...pl>

    Etam...
    Myślałem że pogadam z kimś inteligentniejszym niż Ghost ;-)

  • 25. Data: 2020-03-23 22:43:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.03.2020 o 15:11, z pisze:
    > Przecież wydychają 2 x więcej a i zasięg jest większy bo wydychają z
    > dwóch różnych punktów gębowych ;-)

    Ale zrobią 2x więcej zakupów, więc 2x rzadziej będą opuszczać miejsce
    zamieszkania.

  • 26. Data: 2020-03-23 22:56:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 22:43, nadir pisze:
    > Ale zrobią 2x więcej zakupów, więc 2x rzadziej będą opuszczać miejsce
    > zamieszkania.

    To tak nie działa. Nawet bez epidemii.
    Masz dziewczynę/żonę? ;-)

  • 27. Data: 2020-03-23 22:58:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > To nie był komplement. Dorośniesz zrozumiesz, albo i nie.

    To nie były podziekowania a ironia.
    Dorosnie to zrozumiesz...

    > Ale fakt że dotykają tych samych klamek jakoś ci umknął. :-)

    Nie wiem czy dotykaja czy nie.
    Od tego sa rekawiczki, tudziez łokcie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 28. Data: 2020-03-24 00:57:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e78c3a9$0$503$6...@n...neostrada.pl

    > Przecież wydychają 2 x więcej

    Ponoć w wydychanym powietrzu nie ma dostatecznie
    dużo tego wirusa -- trzeba plunąć, zakaszlać, kichnąć...
    A że ślina szybko opada -- wirusa najłatwiej znaleźć nie
    w powietrzu, lecz na przedmiotach, gdzie ,,żyje'' nawet
    do kilku dni... Przedmiotów ludzie nie liżą w sklepach,
    lecz dotykają rękami a wirus przez skórę nie zaatakuje
    skutecznie -- stąd potrzeba mycia i dezynfekowania rąk
    oraz unikanie dotykania twarzy -- usta, nosa i oczu...
    (w xupie raczej nikt nie grzebie palcami...)

    Wirus rzecz jasna nie żyje -- to coś na kształt chemicznej
    substancji wnikającej do komórki i przerabiającej kod
    genetyczny tak, by komórka nie replikowała siebie, lecz
    wirusa...

    ZTCW żywe organizmy kontrolują swe komórki i w razie czego ;)
    zlecają tymże zmodyfikowanym komórkom popełnianie samobójstwa,
    ale może mylę się...

    -=-

    Tak czy siak raczej nie ma ,,morowego powietrza''.
    Ten wirus raczej musi trafić na śluzówki, by rozpocząć swe żniwa...

    https://sum.edu.pl/aktualnosci-i-komunikaty-swp/komu
    nikaty-wiadomosci/komunikaty-koronowirus/11283-co-po
    winnismy-wiedziec-o-koronawirusie-sars-cov-2

    zarażamy się nie tylko w sytuacji, gdy ktoś bezpośrednio
    na nas kichnie, ale także poprzez dotknięcie różnych
    przedmiotów czy urządzeń np. klamki, rurki w autobusie,
    która została wcześniej zanieczyszczona. Dotykając tych
    przedmiotów, a następnie oczu, nosa, ust sprawiamy, że
    wirus wnika przez śluzówki i zakażamy się.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 29. Data: 2020-03-24 09:27:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23 Mar 2020 15:59:57 GMT, Budzik napisał(a):
> [...]
    > w parku moze 5 osób...
    > Nie rozumeim tego - siedzenie w domu na pewno nie jest zdrowsze.

    W domy sie nie zarazisz od przypadkowej osoby ... no moze od
    listonosza :-)

    J.

  • 30. Data: 2020-03-24 13:00:35
    Od: p...@g...com

    Nie ma takiej opcji. Doręczyciel wrzuca do skrzynki albo zostawia paczkę pod drzwiami
    i w nogi.