  • 51. Data: 2020-03-29 17:55:31
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: z <...@...pl>

    Ja używam właściwego narzędzia które potrafi skorzystać z funkcji serwera.
    Ekran mi się wyświetla w trybie tekstowym i nie muszę czekać na fufufu.

    Robię tak z 15 lat ;-)

    Jak jesteś leniwy i gówniany soft Ci nie przeszkadza to musisz pogodzić
    się z jego ułomnością.

    A na pewno: zachowuj się w towarzystwie i nie wyzywaj NORMALNYCH ludzi.

  • 52. Data: 2020-03-29 18:25:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2020 o 17:12, z pisze:

    > Jeśli google nie potrafi wyświetlić "drzewa" postów to jest ARCHAICZNE

    A wyobrażasz sobie, że nie wszyscy czytają posty które już raz czytali?
    Więc jeśli pojawiają im się tylko nieprzeczytane posty, to po co
    pierdzielenie o drzewie postów, skoro ludzie widzą jeden post?

    Ten Twój bez cytatu, bez którego nic z niego nie wynika?

    To jest usenet, a nie forum i są ogólnie przyjęte zasady które trzeba
    przestrzegać.

  • 53. Data: 2020-03-29 19:48:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-29 18:25, Cavallino wrote:

> [...]
    > pierdzielenie o drzewie postów, skoro ludzie widzą jeden post?
    >
    > Ten Twój bez cytatu, bez którego nic z niego nie wynika?

    To właśnie dowodzi, że twój czytnik do d..y jest. Acz bardziej
    podejrzewam nieumiejątne obsługiwanie. Z tego, że drzewo może pokazywać
    wszystkie artykuły nie wynika, że trzeba je wszystkie czytać a właśnie
    wynika, że można sobie zajrzeć do artykułu, który jest komentowany i
    widać, które są przeczytane a które nie są, i można po tych
    nieprzeczytanych skakać. No ale ... trzeba mieć tę iskrę w swojej głowie.

    > To jest usenet, a nie forum i są ogólnie przyjęte zasady które trzeba
    > przestrzegać.

    To jest forum. I nie chodzi o snobwanie się.

  • 54. Data: 2020-03-29 19:54:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2020 o 19:48, kk pisze:

    > To właśnie dowodzi, że twój czytnik do d..y jest. Acz bardziej
    > podejrzewam nieumiejątne obsługiwanie. Z tego, że drzewo może pokazywać
    > wszystkie artykuły nie wynika, że trzeba je wszystkie czytać

    Nie trzeba ich też w ogóle widzieć, poza nieprzeczytanymi ni ma takiego
    obowiązku.
    Natomiast cytować TRZEBA - i tyle w temacie.

    > To jest forum. I nie chodzi o snobwanie się.

    Nie głąbie - to jest usenet (grupa dyskusyjna), jak Ci się nie podoba,
    to wypad na jakieś forum.
    PLONK

  • 55. Data: 2020-03-29 20:09:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-29 19:54, Cavallino wrote:

    > Nie trzeba ich też w ogóle widzieć, poza nieprzeczytanymi ni ma takiego
    > obowiązku.

    I wtedy na własne życzenie jest się skazanym na to, co ktoś napisał i co
    zacytował.

    > Natomiast cytować TRZEBA - i tyle w temacie.

    No właśnie nie trzeba. To jest przydatne, ale zdecydowanie nieobowiązkowe.

    > Nie głąbie - to jest usenet (grupa dyskusyjna), jak Ci się nie podoba,
    > to wypad na jakieś forum.
    > PLONK

    WYPIERDAL stąd SNOBIE jak Ci nie pasują LUDZIE

  • 56. Data: 2020-03-29 21:38:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-29 o 18:25, Cavallino pisze:
    > A wyobrażasz sobie, że nie wszyscy czytają posty które już raz czytali?

    Dobre będzie ;-)

    Toż ja specjalnie dla nich nie cytuję tego co już raz przeczytali.

    Uwaga wersja nr 2 ;-

    Jeśli czytają uważnie i pamiętają co przeczytali to tym bardziej nie
    powinienem im zaśmiecać postów i zawracać głowę

    To mi się udało NIE? ;-)

  • 57. Data: 2020-03-29 23:17:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2020 o 21:38, z pisze:

    > Dobre będzie ;-)
    >
    > Toż ja specjalnie dla nich nie cytuję tego co już raz przeczytali.

    Bo?
    To nie jest Twoje widzimisie, tylko obowiązek.
    Jesteś na usenecie - to odpowiadasz pod cytatem i cytujesz.
    Względnie, tzn. jeśli masz gdzieś swoje obowiązki, to trafiasz do kibla
    - tak to działa.
    PLONK WARNING

    > Uwaga wersja nr 2 ;-
    >
    > Jeśli czytają uważnie i pamiętają co przeczytali

    Kto pamięta jakieś bzdety z postów?
    Już nie mówiąc o tym, że musiałby pamiętać WSZYSTKIE posty i jeszcze
    domyślić się na który odpowiedziałeś.

  • 58. Data: 2020-03-30 07:08:36
    Od: z <...@...pl>

    Znaczy pisanie tutaj jest dla Ciebie tak nieistotne tak samo jak
    używanie googla. Znaczy nie warto dla Ciebie "cytować"
    Tym bardziej mi się nie chce ;-)

    Zrób co masz zrobić i nie jęcz więcej.

    Ludzie używający XXI wiecznych narzędzi będą Ci wdzięczni ;-)

  • 59. Data: 2020-03-30 07:31:51
    Temat: Re: Twój teleSRAJ cię śledzi i do styji napcha
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    z wrote:
    > Zrób co masz zrobić i nie jęcz więcej.

    zWania prawie zza Buga... a moze z ??????, bo
    napewno nie z ?????. Uciekl do Lublina aby mu
    rezuny grdyki nie poderżnęli.

    Przegrzana masz dynie teleSMOGiem, wypierdol
    wszystkie teleSRAJe, ty bedzisz mial spokoj i
    wszystkie inne teleSRAJwiechcie na tym targu z
    dewotami!

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki gmina ????????????

  • 60. Data: 2020-03-30 08:19:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-03-2020 o 07:08, z pisze:
    > Znaczy pisanie tutaj jest dla Ciebie tak nieistotne tak samo jak
    > używanie googla. Znaczy nie warto dla Ciebie "cytować"
    > Tym bardziej mi się nie chce ;-)

    PLONK