  • 61. Data: 2020-03-30 08:51:33
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: z <...@...pl>

    Git

  • 62. Data: 2020-03-30 11:44:33
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-29 o 17:55, z pisze:

    > Ja używam właściwego narzędzia które potrafi skorzystać z funkcji serwera.
    > Ekran mi się wyświetla w trybie tekstowym i nie muszę czekać na fufufu.

    Jak widać nie jest to właściwe narzędzie.

    > Robię tak z 15 lat ;-)

    Lata krojenia chleba widelcem nie czynią z niego noża.

    > Jak jesteś leniwy i gówniany soft Ci nie przeszkadza to musisz pogodzić
    > się z jego ułomnością.

    Tak jak ty pogodziłeś się z ułomnością swojego?
    nic z tego.

    > A na pewno: zachowuj się w towarzystwie i nie wyzywaj NORMALNYCH ludzi.

    Normalnych nie wyzywam, chamów mającym w dupie netykietę nie
    zawaham się nazwać adekwatnie do ich zachowania.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2020-03-30 11:51:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-03-29 o 23:17, Cavallino pisze:

    > Bo?
    > To nie jest Twoje widzimisie, tylko obowiązek.
    > Jesteś na usenecie - to odpowiadasz pod cytatem i cytujesz.
    > Względnie, tzn. jeśli masz gdzieś swoje obowiązki, to trafiasz do kibla
    > - tak to działa.
    > PLONK WARNING

    > Kto pamięta jakieś bzdety z postów?
    > Już nie mówiąc o tym, że musiałby pamiętać WSZYSTKIE posty i jeszcze
    > domyślić się na który odpowiedziałeś.

    Generalnie widać, kto ma "braki w wychowaniu FidoNetowym", bo by takich
    bzdur nie pisał "po co cytować".

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2020-03-30 16:55:28
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-30 o 16:59, z pisze:

    > Google jest gówniane bo nie potrafi wykorzystać danych z serwera i
    > wyświetlić drzewa odpowiedzi.

    To stosuj coś innego.

    > Byle artykulik na onecie ma komentarze które to wyświetlają
    >
    > GOOGLE NIE
    >
    > Pogódź się z tym i zważaj na język

    Miło że pogodziłeś się z zasadą pisania pod cytatem.
    Więc w tym temacie nie musisz się obawiać mojego języka.

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2020-03-30 16:59:12
    Od: z <...@...pl>

  • 66. Data: 2020-03-30 17:37:31
    Od: z <...@...pl>

    Ja używam Thunderbirda.

    Coś Ci się pomerdało?

  • 67. Data: 2020-03-30 20:45:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-30 o 17:37, z pisze:

    > Ja używam Thunderbirda.
    >
    > Coś Ci się pomerdało?

    Thunderbild automatem cytuje a inteligentny użytkownik
    zostawia tekst na który odpowiada. Twój przestał cytować
    czy tobie zabrakło inteligencji na zostawienie fragmentu
    cytatu na który odpowiadasz?
    A może jak kilka godzin temu masz wszystkich czytających
    w dupie razem z netykietą?

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2020-03-31 01:45:04
    Temat: Re: Twój teleSRAJ śledzi(e) w styje napcha
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <s...@w...pyzdry.na.trasie.baraniec.polszewnia.w.neoPRLu.invalid>

    z wrote:
    > Czy netykieta mówi żeby pisać ZROZUMIALE?

    Netykieta nic nie mowi - tojebajka dla siermięg,
    ktore wywodza sie z gimbazy.

    W katechu pisze nie zabijaj a szkopy wymordowaly
    65'000'000 tylko w latach 1939-1945, poczawszy od
    1945 (po kapitulacji szkopa) do 2018 (wlacznie)
    USrael (NATO, CIA i przydupasy) wymordowaly
    42'000'000... SLEPCY tego nie widza?!

    Etykieta to metoda ujazmienia motlochu i glownie
    jego wykozystanie przez tych "etykieciarzy"!

    szkopy w czasie rzezi mordowaly generatorami
    mikrofalowymi a teraz hochsztaplerzy beda
    zdebilać i mordować za pomoca 5G... SLEPCY tego
    nie widza?!

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki gmina ????????????

  • 69. Data: 2020-03-31 14:59:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-31 o 01:45, ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? pisze:

    > Netykieta nic nie mowi - tojebajka dla siermięg,
    > ktore wywodza sie z gimbazy.

    Pierdolisz. Zlikwiduj zatem idąc z postępem 21 wieku wszystkie światełka
    w swoim samochodzie i zostaw tylko światła drogowe. Nachuj ci migacz,
    skoro go nie widzisz czy światło STOP lub pozycyjne? Jak kogoś oślepiasz
    to niech nie patrzy.
    Nie rozumiesz netykiety i tyle. To zbiór zasad, które należy
    przestrzegać dla dobra wszystkich a nie tylko swojej osranej dupy,
    podobnie jak przepisy PoRD czy kurwa regulamin placu zabaw.

    Nikt ci nie zabrania nakurwiać w swoim notatniku na pulpicie ale grupy
    dyskusyjne to notatnik wszystkich i często widzę, że to jak publiczny
    kibel. Jeden z drugim sra na klapę a inny z metra szcza obok pisuaru.
    Ten zapierdoli papier a tamten ujebie klamkę czy wykurwi w światełko,
    żeby było ciemniej. Jprdl, co za zjeby.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 70. Data: 2020-03-31 17:03:39
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-31 14:59, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > przestrzegać dla dobra wszystkich a nie tylko swojej osranej dupy,
    > podobnie jak przepisy PoRD czy kurwa regulamin placu zabaw.

    Porównanie netykiety do regulaminu placu zabaw wydaje się dość
    adekwatne. I to jeszcze takiego regulaminu przez te dzieci wymyślonego
    dla innych dzieci.

> [...]
    > kibel. Jeden z drugim sra na klapę a inny z metra szcza obok pisuaru.
    > Ten zapierdoli papier a tamten ujebie klamkę czy wykurwi w światełko,

    A co powiesz na to, że twój artykuł jest twoim kiblem a mój moim?