  • 1. Data: 2019-11-26 18:58:36
    Temat: Tym razem zombie samobójca
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    <https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/lubelskie
    -piesza-wpatrzona-w-telefon-potracona-na-pasach,9884
    16.html>

    "Kierowca volvo potrącił pieszą na oznakowanym przejściu. Zdarzenie w
    Lublinie zarejestrowała kamera miejskiego monitoringu. Kobieta weszła na
    przejście dla pieszych, patrząc w ekran telefonu. Wcześniej nie upewniła
    się, czy w pobliżu nie ma samochodów. Na nagraniu widać też, że kierowca
    volvo zbyt późno ją zauważył i, odbijając w lewo, próbował jeszcze uniknąć
    potrącenia. (http://www.tvn24.pl)"

    <https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polsk
    ie-drogi/wiadomosci/news-piesza-wbiegla-w-samochod-w
    inny-oczywiscie-kierowca,nId,3355929>

    "Sprawa wydaje się jasna - kierowca potrącił pieszą na przejściu, więc jego
    wina jest oczywista. Niestety (dla policji) całe zdarzenie zostało nagrane
    przez monitoring. I co widzimy na nagraniu? Piesza w kapturze na głowie i
    wpatrzona w smartfona nie zaszczyca nawet przelotnym spojrzeniem ulicy, na
    którą wchodzi. W momencie kiedy stawia pierwszą nogę na pasach,
    nadjeżdżający kierowca znajduje się od niej o dwie długości samochodu. Nie
    ma on najmniejszych szans na zatrzymanie się. Taką właśnie sytuację Prawo o
    ruchu drogowym nazywa "wtargnięciem przed nadjeżdżający pojazd
    [...]
    Kierowca robi więc jedyną rzecz jaka mu pozostała - chce ominąć pieszą. Jego
    szybka reakcja pozwoliłaby na uniknięcie potrącenia, ale w tym momencie
    piesza rzuciła się biegiem do przodu. Ale nie wbiegła pod koła samochodu Ona
    wbiegła w jego bok! Może zabrzmieć to trochę groteskowo, ale technicznie
    rzecz biorąc, to ona "potrąciła" samochód.

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2019-11-26 19:40:26
    Temat: Re: Tym razem zombie samobójca
    Od: s...@g...com

    On Tuesday, 26 November 2019 11:58:37 UTC-6, TomN wrote:

    Ciekawe jaka narracje na ten temat rzuca pieszoluby.
    -to tylko jeden przypadek, normalnie samochodziarze rozjezdzaja z premedytacja
    swiadomych pieszych
    -on ja mial widziec, mial tam znaki, mial zwolnic
    -mial hamowac i nie skrecac, bo abs,esp,lgbt...
    -zignoruja watek

    Cos jeszcze?

  • 3. Data: 2019-11-26 20:53:18
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj 'TomN', 26 lis 2019 w
    d.191126.invalid
    napisałeś/aś:

    > <https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/lubelskie
    -piesza-wpatrzona
    > -w-telefon-potracona-na-pasach,988416.html>

    Przecież ona ani przez moment nie odwróciła głowy w lewo! Chyba smartfona
    też obroniła...w ogóle zachowała się jak sarna.

  • 4. Data: 2019-11-26 21:22:10
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 26 Nov 2019 19:53:18 +0000, pueblo wrote:

> [...]
    >>
    > Przecież ona ani przez moment nie odwróciła głowy w lewo! Chyba
    > smartfona też obroniła...w ogóle zachowała się jak sarna.

    to sarny nie sa pod ochrona?

  • 5. Data: 2019-11-26 21:29:59
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj andal, 26 lis 2019 w news:qrk1hi$1dp8$8@gioia.aioe.org
    napisałeś/aś:

    > to sarny nie sa pod ochrona?

    o ile nie noszą smartfonów - to tak.

  • 6. Data: 2019-11-26 22:06:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Nov 2019 18:58:36 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.19
    1126.invalid>, 'TomN'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

> [...]
    > wbiegła w jego bok! Może zabrzmieć to trochę groteskowo, ale technicznie
    > rzecz biorąc, to ona "potrąciła" samochód.

    Kierowca widzą zombie z telefonem w ręku na chodniku powinien spodziewać
    nienormalnych zachowań i zwolnić do 1km/h. Oczywiście jego wielka wina ;)

  • 7. Data: 2019-11-27 00:28:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W takiej sytuacji trąbie. Działa.

  • 8. Data: 2019-11-27 01:53:00
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 26 Nov 2019 20:29:59 +0000, pueblo wrote:

    > Witaj andal, 26 lis 2019 w news:qrk1hi$1dp8$8@gioia.aioe.org

    > o ile nie noszą smartfonów - to tak.

    toz to dyskryminacja

  • 9. Data: 2019-11-27 01:53:49
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 26 Nov 2019 15:28:04 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

    > W takiej sytuacji trąbie. Działa.

    ty trabisz w kazdej sytuacji

  • 10. Data: 2019-11-27 03:08:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W każdej nie. Jak uznam że powinienem ostrzec to trąbie. Jak widzę że będzie
    przejscie to palec sam mi na wlacznik kierunkowskazów idzie, bo w nim jest wlacznik
    sygnału. Trabienie działa. Często wybudzeni ze snu chujami poczęstuja. Nie stosuje
    trabienia pouczajacego, czyli długo kilka razy. Trąbie raz stosunkowo krótko ale na
    tyle długo że trudno nie usłyszeć. Ostatnio raz się musiałem zatrzymać bo szło
    dziewcze ze słuchawkami. Jak ona musiała mieć głośno że nie słyszała sygnału?