  • 11. Data: 2013-06-23 12:01:32
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 11:59, RadoslawF pisze:
> [...]
    zabitych-9-rannych,334863,s.html
    > Jakiej pomocy poza telefonem do służb właściwych można udzielić
    > ofiarom czołowego zderzenia ?

    Normalnej, pierwszej pomocy i zabezpieczenia miejsca wypadku kretynie.

    Bujaj się gaziarzu.

  • 12. Data: 2013-06-23 12:01:49
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > uważaj na nisko latające kwantyfikatory

    Jak coś Ci lata, to idź do lekarza, masturbi. Dostaniesz pigułki i
    przestanie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-06-23 12:02:06
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 11:56, masti pisze:
    > czyli nawet nie jesteś w stanie zrozumieć zdania?
    > proszę
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Kwantyfikator

    Ojojoj, masti odstaw kielicha!

  • 14. Data: 2013-06-23 12:02:19
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Pite było?

    Widzę, że nawet w niedzielę z rana nie wylewa za kołnierz!

    PS. Ciekawe, czy zupa już była.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2013-06-23 12:02:32
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 12:01, t? pisze:
    > Jak coś Ci lata, to idź do lekarza, masturbi. Dostaniesz pigułki i
    > przestanie.

    Niedługo zobaczy latające białe myszki :(

  • 16. Data: 2013-06-23 12:04:50
    Od: tá´Ź

    RadoslawF wrote:

    > No ale jak się
    > napierdala ile fabryka dała to nie ma szans na wyhamowanie tylko trzeba
    > się ładować na czołowe i modlić się aby ten z naprzeciwka zrobił
    > miejsce. A jak z jakiegoś powodu nie zrobi to kolejny nieuk będzie pianę
    > toczył o winnych rowerzystach.

    Może się nie spodziewał, ze w środku nocy jakiś idiota będzie jechał po
    środku pasa rowerem? On nie wyprzedzał, tylko starał się uniknąć
    najechania na tego debila. Ten rowerzysta-debil powinien postawić mu za
    to pomnik i podziękować jego rodzinie, że żyje.

    > A napisz nieuku którą częścią pasa ma
    > jechać rowerzysta przed skrętem w lewo ?

    A tam ktoś skręcał? Dobrze się czujesz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2013-06-23 12:05:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 12:08:03 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Napisałem w poście o 11:54, dasz radę przeczytać ze zrozumieniem czy
    > trzeba ci narysować?

    nie, nie napisałeś. rzuciłeś linkiem do artykułu, który zupełnienie nie
    uzasadnia użycia słowa typowe.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2013-06-23 12:06:54
    Od: tá´Ź

    Shrek wrote:

    > Poczekajmy na fakty. Za to że spierdoliły należy się kara. Na to co było
    > przyczyną wypadku poczekajmy.

    A co może być przyczyną, gdy w środku nocy rowerzysta jedzie środkiem
    drogi, a potem spierdala z miejsca wypadku?

    Jakby to był kierowca auta, to zaraz by się podniosły kwiki, że należy go
    powiesić.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 19. Data: 2013-06-23 12:06:59
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 12:04, t? pisze:
    > najechania na tego debila. Ten rowerzysta-debil powinien postawić mu za
    > to pomnik i podziękować jego rodzinie, że żyje.

    Być może ten wzór do naśladowania jechał na bani, dlatego opłacało mu
    się zniknąć.

  • 20. Data: 2013-06-23 12:08:03
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>