  • 1. Data: 2013-03-14 21:37:29
    Temat: UFG mają mnie... brak OC
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    No i... chyba mnie mają, Policja zgłosiła "do ubezpieczyciela" brak OC

    jak to jest ? jak już mnie mają i kara jest 3200 czy ile tam wychodzi
    to jak sobie nie kupie OC to to jest jeden długi okres i mogę jeździć
    bez ?

    czy mogą mi 2x przywalić 3200 ?

  • 2. Data: 2013-03-14 22:17:46
    Temat: Re: UFG mają mnie... brak OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Mar 2013 21:37:29 +0100, _Michał napisał(a):
> [...]
    > jak to jest ? jak już mnie mają i kara jest 3200 czy ile tam wychodzi
    > to jak sobie nie kupie OC to to jest jeden długi okres i mogę jeździć

    A nie boisz sie ze np na kawalek lodu trafisz i bedzie 3000 co miesiac ?

    J.

  • 3. Data: 2013-03-14 22:40:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    84wezi$....@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > A nie boisz sie ze np na kawalek lodu trafisz i bedzie 3000 co
    > miesiac ?

    Nie może się bać, bo by zapłacił ~300/rok ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2013-03-14 23:15:21
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 3/14/2013 10:17 PM, J.F. wrote:

    > A nie boisz sie ze np na kawalek lodu trafisz i bedzie 3000 co miesiac ?
    >
    > J.

    o jaki lód chodzi ?

  • 5. Data: 2013-03-15 02:23:15
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 23:15:21 UTC+1 użytkownik _Michał napisał:

    > o jaki lód chodzi ?

    Nie wnikaj... wez swoje tabletki i nie wnikaj...

  • 6. Data: 2013-03-15 07:10:06
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    W Ustawie nie ma żadnego ograniczenia, więc teoretycznie każdego roku możesz dostać
    365/366 takich kar, bo codziennie masz obowiązek wykupić brakujące oc.

    Nie boisz się lodu, to może boisz się latarni, koszt ok. 300 tysięcy złotych albo że
    komuś przyjebiesz po nogach, koszt leczenia możesz być i milion, a potem kilkanaście
    tysięcy renty co miesiąc i to wszystko prosto z Twojej kieszeni...

  • 7. Data: 2013-03-17 22:15:57
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 15 marca 2013 07:10:06 UTC+1 użytkownik Konfabulator napisał:
> [...]
    kilkanaście tysięcy renty co miesiąc i to wszystko prosto z Twojej kieszeni...

    Z tym ze można nie mieć akurat w kieszeni na latarnię. Wtedy mogą w dupę pocałować.

  • 8. Data: 2013-03-17 23:14:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-03-14 22:17, J.F. pisze:
    > A nie boisz sie ze np na kawalek lodu trafisz i bedzie 3000 co miesiac ?
    A jak ściągnąć co miesiąc 3000 z 0? :->

    Maciek

  • 9. Data: 2013-03-18 00:49:08
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 23:14:32 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > A jak ściągnąć co miesiąc 3000 z 0? :->
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Maciek

    Możliwe tylko w przypadku gdyby istniał obowiązek posiadania pieniędzy.

  • 10. Data: 2013-03-18 20:32:51
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 18 Mar, 00:49, k...@g...com wrote:

    > Możliwe tylko w przypadku gdyby istniał obowiązek posiadania pieniędzy.

    Oczywiście można nie opłacić OC, przywalić w kogoś/coś, dostać za to
    rachunek i go nie zapłacić. Można. Tylko ma to pewne konsekwencje, jak
    konieczność życia potem cały czas w szarej strefie lub ucieczka z
    kraju, bo każda legalna działalność czy praca skończy się częstymi
    wizytami komornika. Jak ktoś lubi całe życie dostawać wezwania i mieć
    kumpla komornika to czemu nie. Jest już sporo takich kredytobiorców co
    tak żyją i podobno nie narzekają. Powodzenia!