  • 1. Data: 2013-03-12 22:12:33
    Temat: Poduszkowy balonowy podnośnik samochodowy do rury wydechowej
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Taka ciekawostka:
    http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=828852

    Może ktoś używał? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 2. Data: 2013-03-12 23:27:04
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-12 22:12, Dykus pisze:
    > Witam,
    >
    > Taka ciekawostka:
    > http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=828852
    >
    > Może ktoś używał? :)

    wygląda ciekawie, ciekawe ile miejsca zajmuje po złożeniu?
    Chętnie bym kupił jeśli faktycznie się sprawdza

    Lukasz

  • 3. Data: 2013-03-12 23:46:37
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-03-12 23:27, ddddddd pisze:

    > wygląda ciekawie, ciekawe ile miejsca zajmuje po złożeniu?
    > Chętnie bym kupił jeśli faktycznie się sprawdza

    Wg opinii na stronie sklepu - sprawdza się...

    Nawet dosyć szybko się to pompuje:
    http://www.youtube.com/watch?v=lOmAe-WKQmo

    Na YouTube można znaleźć filmy pokazujące działanie, złowa kluczowe: AIR
    JACK, Exhaust Jack, LUFTKISSEN WAGENHEBER...

    Niezłe ciśnienie musi panować w układzie wydechowym, ciekawe, czy może
    wydarzyć się coś niespodziewanego... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 4. Data: 2013-03-12 23:48:34
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Niezłe ciśnienie musi panować w układzie wydechowym,

    na logike to takie jak w komorze spalania

  • 5. Data: 2013-03-12 23:51:20
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-12 22:12, Dykus pisze:
    > Witam,
    >
    > Taka ciekawostka:
    > http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=828852
    >
    > Może ktoś używał? :)

    uzywam od lat, tylko ze ja placilem 5x drozej i innej firmy wiec nie
    porownam.
    trzeba miec szczelny uklad wydechowy i silnik o pojemnosci wiekszej od
    malucha.
    pozyczylem koledze i w jego zlomie rozsadzilo przerdzewialy tlumik.

  • 6. Data: 2013-03-13 01:40:21
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 12 marca 2013 23:48:34 UTC+1 użytkownik h.w.d.p. napisał:

    > na logike to takie jak w komorze spalania

    chyba na chora logikę. Piszą że ma wysokość podnoszenia 60cm. Na fotce wygląda jak
    sześcian. Ostro dmuchając do niego ustami ( ok 0,1 atm daje się nadmuchać ustami)
    może podnieść 360 kilogramów. W zasadzie tyle powinno wystarczyć do podniesienia
    większości mniejszych samochodów osobowych. Trzy tony udźwigu jaki ma nigdy nie
    będzie wykorzystane, ale rezerwa że podniesie każdy samochód osobowy i nie pęknie
    musi być. Najzwyklejszy dmuchany materac 1x2 metry dmuchany ustami podniesie każdy
    samochód lżejszy niż 2 tony.

  • 7. Data: 2013-03-13 02:52:45
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-13 01:40, k...@g...com pisze:

    > chyba na chora logikę.

    na twoja kretynie z pewnoscia.
    podnosi na 60 bo wiecej sie nie powiekszy ten balon. cisnienie reguluje
    zawor. ale skad mozesz to wiedziec.
    wsadz sobie manometr w rure wydechowa i napisz na grupie jakie cisnienie
    wskazal.

  • 8. Data: 2013-03-13 03:01:34
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 13 marca 2013 02:52:45 UTC+1 użytkownik h.w.d.p. napisał:

> [...]
    >
    > zawor. ale skad mozesz to wiedziec.
    >
    > wsadz sobie manometr w rure wydechowa i napisz na grupie jakie cisnienie

    Mnie w rurę wydechową nie wejdzie bo w tym miejscu dziewica jestem. Ty nie zmierzysz
    bo masz tak wylot zapewne wyrobiony że nijak szczelności nie uzyskasz.

  • 9. Data: 2013-03-13 10:22:27
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Taka ciekawostka:http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi
    =828852

    > Może ktoś używał? :)

    Raczej nie wlazł bym pod auto na takiej poduszce:)
    Do żelastwa mam większe zaufanie.

    _____
    grzech
    626

  • 10. Data: 2013-03-13 13:12:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 02:22:27 -0700 osobnik zwany grzech
    napisał:

    > Raczej nie wlazł bym pod auto na takiej poduszce:) Do żelastwa mam
    > większe zaufanie.

    generalnie włażenie pod auto na podnośniku a nie koziołkach to proszenie
    się o kłopoty

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?