  • 1. Data: 2009-11-20 11:08:54
    Temat: UPC -przejście na cyfrę
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Czy jest jakaś możliwość, żeby w okresie promocyjnym TV analog w UPC,
    przejść na TV cyfrową bez przedłużania umowy. Bo w info UPC powiedziano mi,
    że zrobią to, ale czas umowy rozpocznie mi się na nowo. Ja wiosną zmieniam
    mieszkanie i nie chcę na ten stary adres przedłużać umowy. Jest jakieś
    ozwiązanie? Pozdr

  • 2. Data: 2009-11-20 15:14:21
    Temat: Re: UPC -przejście na cyfrę
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@T...MUCH.SPAM.com>

    Adax pisze:
> [...]
    > powiedziano mi, że zrobią to, ale czas umowy rozpocznie mi się na nowo.
    > Ja wiosną zmieniam mieszkanie i nie chcę na ten stary adres przedłużać

    Tak. Spraw sobie satelitę i porządną platformę cyfrową c+ lub n. Wyjdzie
    taniej niż te głupoty w UPC.

  • 3. Data: 2009-11-20 22:15:35
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@T...MUCH.SPAM.com> napisał w
    wiadomości news:he6ccl$t0q$2@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Tak. Spraw sobie satelitę i porządną platformę cyfrową c+ lub n. Wyjdzie
    > taniej niż te głupoty w UPC.

    Myślałem o "N", To chyba wydatek ok. 100 + 100 = 200 i 48 lu 99zł/mc
    Oni mają dziwną stronę! Gdzie można znaleźć spis i porównanie dostępnych
    programów w tych 2 opcjach?

  • 4. Data: 2009-11-21 11:48:58
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@T...MUCH.SPAM.com>

    Adax pisze:

    > Myślałem o "N", To chyba wydatek ok. 100 + 100 = 200 i 48 lu 99zł/mc
    > Oni mają dziwną stronę! Gdzie można znaleźć spis i porównanie dostępnych
    > programów w tych 2 opcjach?

    Niestety, kapitalizm. Nie ma sensu robić jednej strony, na której jest
    wszystko, bo wtedy klient byłby lepiej doinformowany i, o zgrozo, mógłby
    płacić mniejszy rachunek!

  • 5. Data: 2009-11-21 16:56:28
    Od: "MP" <t...@i...pl>

    > Niestety, kapitalizm. Nie ma sensu robić jednej strony, na której jest
    > wszystko, bo wtedy klient byłby lepiej doinformowany i, o zgrozo, mógłby
    > płacić mniejszy rachunek!

    Mam jedno i drugie, odradzam N, najgorsze co może być. UPC cyfrowa lepiej mi
    odpowiada i mniej kosztuje.

  • 6. Data: 2009-11-23 06:50:35
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Niestety, kapitalizm. Nie ma sensu robić jednej strony, na której jest
    > wszystko, bo wtedy klient byłby lepiej doinformowany i, o zgrozo, mógłby
    > płacić mniejszy rachunek!

    nie wiem w czym macie problem?
    wszystko jest na tej stronie - zakładka kanały

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 7. Data: 2009-11-23 22:00:16
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
    > Mam jedno i drugie, odradzam N, najgorsze co może być. UPC cyfrowa
    > lepiej mi odpowiada i mniej kosztuje.
    Witam! Możesz powiedzieć czy widać różnicę w pakiecie Select pomiędzy
    dekoderem standardowym i dekoderem HD. Rozumiem, że standardowy to też
    cyfrowy i że na sygnale SD nie ma różnicy. Pewnie jest różnica na kanałach
    HD, ale przecież kanały HD nie mają rozdzielczości 1900x1020, więc jak to w
    końcu jest w praktyce? HD kosztuje więcej i jest z nagrywarką. Nagrywarkę
    już posiadam i następna mi nie jest potrzebna. Ciągnie mnie w stronę UPC
    tylko ze względu na sport Polsatu :) Poproszę o porównanie dekoderów np. w
    pakiecie Select. Pozdr!

  • 8. Data: 2009-11-26 14:36:35
    Od: "MP" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nagrywarkę już posiadam i następna mi nie jest potrzebna. Ciągnie mnie w
    > stronę UPC tylko ze względu na sport Polsatu :) Poproszę o porównanie

    Mam pakiet MAX obraz jest wpożątku choć nie doskonały. Oczywiście zależy to
    również od telewizora jaki posiadasz.
    Pomiędzy dekoderami nie widzę żadnej różnicy. Pozdrawiam