  • 1. Data: 2010-11-14 17:40:46
    Temat: Ubezpieczać AC czy nie?
    Od: Roman Nowar <n...@e...com>

    Witam,

    Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.

    I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

    Bo ceny AC wychodzą mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

    Pozdrawiam,
    Roman

  • 2. Data: 2010-11-14 18:32:53
    Temat: Re: Ubezpieczać AC czy nie?
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Roman Nowar dokonał/a produkcji posta :

> [...]
    >
    > I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?
    >
    > Bo ceny AC wychodzą mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

    jak Cię stać na zakup w razie czego nowej Hondy za ok. 50 tys. to zaoszczędź
    rocznie koszt AC. Ja ostatnio skusiłam się na AC do mojej Suzi, bo bylo to o
    100 zl drożej niż samo OC, a nie mam wolnych 20 tys na nowy samochod
    (uzywany oczywiscie) :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 3. Data: 2010-11-14 18:42:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-14 17:40, Roman Nowar pisze:
    > Witam,
    >
    > Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.
    >
    > I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

    AC ubezpiecza Cię w zasadzie od trzech rzeczy:
    - kradzieży
    - jak Ty gdzieś wydzwonisz
    - jak obetrze Cię ktoś na parkingu i ucieknie

    Jeżeli koszt naprawy parkingowych obcierek nie przeraża Twojego domowego
    budżetu (zwłaszcza że stracisz też wtedy zniżki) i nie boisz się że sam
    rozbijesz swój samochód (albo inny Twój kierowca), to zostaje Ci kradzież.

    Można kupić takie ubezpieczenie które obejmuje tylko kradzież (dużo
    taniej), albo jeżeli nie boisz się i tego to rezygnujesz.

    Czy kupować to zależy tylko od Ciebie i od tego jak bardzo zależy Ci na
    tym samochodzie.

  • 4. Data: 2010-11-14 19:39:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Roman Nowar" <n...@e...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.
    >
    > I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?
    >
    > Bo ceny AC wychodzą mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

    Jak masz szczęście to nie płać.

    Ja płacę. Uczestniczyłem pare razy w kolizjach jako pasażer i raz to był
    strzał opony po czym rów. Drugi raz rów zimą na zakręcie. Tani poldolot więc
    jakoś nie bolało właściciela bardzo. Swoje stare auto 5 letnie rajd w pole
    miałem. Z AC dostałem 6.5k a to by już mnie zabolało jakbym nie miał. Tak
    więc następne auto i dalej płacę. Zniżek się nazbierało więc kupiłem droższe
    i nie boli tak bardzo.
    Chociaż teraz i tak źle nie jest, AC z automata dają takie zniżki jak OC,
    kiedyś musiałem sam sobie je wypracować.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-11-14 20:15:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    >
    > I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?
    >
    > Bo ceny AC wychodzą mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

    Przy nowym aucie - tak, koniecznie. Przerabiałem dwykrotnie i śpię spokojnie
    ;-)
    Pomysl o tym w ten sposób, jeżeli nowe auto spodoba się złodziejom, to
    będziesz miał w kieszeni 2,5 tysiąca i dziurę w wysokości 47,5.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 6. Data: 2010-11-14 20:32:04
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-14 20:15:02 +0100, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> said:

> [...]
    > Pomysl o tym w ten sposób, jeżeli nowe auto spodoba się złodziejom, to
    > będziesz miał w kieszeni 2,5 tysiąca i dziurę w wysokości 47,5.

    Raczej należy radzi sprzedaż tego auta i kupno takiego za 37 tysięcy.
    By została kasa na ubezpieczenie przez parę lat...

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-11-15 08:10:00
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2010 20:32:04 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Raczej należy radzi sprzedaż tego auta i kupno takiego za 37 tysięcy.
    > By została kasa na ubezpieczenie przez parę lat...

    Tego za 37 już nie trzeba będzie ubezpieczać :)

    --
    Yakhub

  • 8. Data: 2010-11-15 08:28:11
    Od: Artur Kaszak <a...@g...com>

    On 14 Lis, 17:40, Roman Nowar <n...@e...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.
    >
    > I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?

    Ogólnie jest tak, że firmy ubezpieczeniowe to nie Caritas.
    Składki są wyliczane tak, by statystycznie im się to opłacało. Czyli -
    statystycznie Tobie się to nie opłaca. Dotyczy to każdego
    ubezpieczenia.

    Matematycznie tak to wygląda, ale są jeszcze inne czynniki.

    A.

  • 9. Data: 2010-11-15 11:35:46
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 14-11-2010 o 17:40:46 Roman Nowar <n...@e...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Zamierzam nabyć nową Hondę City - ok. 50tys.
    >
    > I tak się zastanawiam - płacić za AC czy nie?
    >
    > Bo ceny AC wychodzą mi za to kosmiczne - od 2.5tys. do 4.tys. zł/rok

    Nie znasz dnia ani godziny.

    Nie dają jakiegoś pakietu? Ja za wiele więcej wart samochód płaciłem ok 4
    tyś za pakiet, a zniżek nie było.

  • 10. Data: 2010-11-15 12:04:06
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-15 11:35:46 +0100, MM <k...@g...pl> said:

    > Ja za wiele więcej wart samochód płaciłem ok 4 tyś za pakiet, a zniżek
    > nie było.

    ^^^^^

    Masz tyle samo lat, tak samo długo prawo jazdy, tyle samo samochodów i
    tak samo długo, mieszkasz w tej samej miejscowości, garażujesz w taki
    sam sposób, przejeżdżasz tyle samo kilometrów itd., itp...?

    --
    Bydlę