  • 1. Data: 2010-11-14 18:53:06
    Temat: cr-v kontra tuscon
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam:)

    Co lepiej wybrać i dlaczego?
    Ma być benzyna + gaz i 4x4...

    WG mnie:
    CR-V
    +honda...
    +silnik 2.0
    - mega minus za wnętrze...
    (wie ktoś czy da sie tam wsadzić butle pod podłogę do bagażnika? jest tam
    jakaś wystarczająca wielkościowo wnęka? Dodatkowo czy 4x4 jet stałe czy da
    się to wyłączyć?)

    TUSCON
    + imo wygląd z zewnątrz
    + na pewno ładniejszy wewnątrz niż Honda
    + wielka butle mozna wsadzic w bagażnik:)
    + młodsze auto w zakładanym budzecie a wiec teoretycznie z mniejszym
    przebiegiem
    - boje się troche jakości i trwałości materiałów w Kijance...

    Budzet max 50k

    uciu

  • 2. Data: 2010-11-14 19:05:09
    Temat: Re: cr-v kontra tuscon
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-14 18:53, uciu pisze:

    > TUSCON
    > - boje się troche jakości i trwałości materiałów w Kijance...
    O to sie nie musisz bac, bo TUSCON o ile mnie pamiec nie myli to Hyundai
    a nie KIA :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-11-14 19:05:37
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > - boje się troche jakości i trwałości materiałów w Kijance...

    biorąc pod uwagę że Tuscon to Hyundai, obawa nie jest uzasadniona ;-)

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 4. Data: 2010-11-14 19:09:19
    Temat: Odp: cr-v kontra tuscon
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > - boje się troche jakości i trwałości materiałów w Kijance...

    To nie jest KIA. Jakość Hyundai lepsza niż się oczekuje.
    http://www.autocentrum.pl/hyundai/tucson/

  • 5. Data: 2010-11-14 19:14:19
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > O to sie nie musisz bac, bo TUSCON o ile mnie pamiec nie myli to Hyundai a
    > nie KIA :-)
    > pozdrawiam
    >
    > --
    > Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.

    dobra dobra powaliło mi się:-) ale to to samo co SPORTAGE wiec prawie KIA:-)

    uciu

  • 6. Data: 2010-11-14 19:15:13
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > biorąc pod uwagę że Tuscon to Hyundai, obawa nie jest uzasadniona ;-)

    tuscon = sportage a wiec kia = hundai:-) wiec tak czy siak są obawy:-)

    uciu

  • 7. Data: 2010-11-14 19:17:51
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > To nie jest KIA. Jakość Hyundai lepsza niż się oczekuje.
    > http://www.autocentrum.pl/hyundai/tucson/

    pomyliło sie sie bo dziś kijanke oglądalem

    opinie już czytałem:)

    ten hundai to to samo co kia sportage ale IMO w ładniejszej budzie

    niemniej silniki, zawieszenie itp jest takie same

    uciu

  • 8. Data: 2010-11-14 19:18:42
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > dobra dobra powaliło mi się:-) ale to to samo co SPORTAGE wiec prawie
    > KIA:-)

    Skoro to to samo, to wszystkie bulwarowe terenowki to to samo.

    "80% gospodyń domowych nie widzi róznicy, to po co przeplacac" :-)

  • 9. Data: 2010-11-14 19:20:59
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > ten hundai to to samo co kia sportage ale IMO w ładniejszej budzie

    Gusta nie podlegają dyskusji
    Jest takie mnostwo podobnych do siebie SUVów na ulicach, że trzeba się
    wysilać, by rozpoznać co to jest

  • 10. Data: 2010-11-14 20:18:45
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-11-14 18:53, uciu pisze:
    > - boje się troche jakości i trwałości materiałów w Kijance...

    U mnie nie spaliła się nawet żadna żarówka przez 25 miesięcy
    użytkowania. Bardzo tani serwis w ASO.
    Auto bardzo fajne i naprawdę daje się polubić.

    Niby to to samo jak sportage, jednak wnętrze wygląda fajniej (a
    szczególnie w wersji z jasną, welurową tapicerką).

    P.