  • 1. Data: 2010-04-28 21:28:56
    Temat: Ubezpieczenie telefonu w PTC Era
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    Po weekendzie majowym wchodzi w erze możliwość wykupienia ubezpiczenia
    telefonu od kradzieży, zniszczenia poza- i pogwarancyjnego (czyli zalanie,
    upadek itp). Dotyczy to przedłużenia umowy (tylko przedłużenia)

    Opłaty mają być zależne abonamentu

    Nowa Era 20 - 5zł /m-c
    Nowa 40 do (chyba) 80 - 10zł/m-c
    powyżej Nowa Era 100 - 15zł/m-c

    Dzięki temu będzie można wziąć nowy telefon za 1zł jak również i duplikat
    kart SIM za 1zł. Oczywiście w regulaminie dużo róznych 'ale'.

    Szczegóły niedługo na www :)

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 2. Data: 2010-04-28 21:46:50
    Temat: Re: Ubezpieczenie telefonu w PTC Era
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28-04-2010 o 23:28:56 Konsultant z Ery <k...@g...pl>
    napisał(a):

    > Po weekendzie majowym wchodzi w erze możliwość wykupienia ubezpiczenia
    > telefonu od kradzieży, zniszczenia poza- i pogwarancyjnego (czyli
    > zalanie, upadek itp).

    Czyli ktoś kradnie dziewczynie iphona za 2tyś z torebki w pubie, zgłasza
    na policje i dostaje nówkę za 1zł?
    Albo upuszczając, rozwala się o chodnik i tak samo dostaje nowego?
    Niesamowite :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-28 21:54:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Niesamowite :)

    W Orange funkcjonowało to już kilka lat temu, oczywiście nie w najniższych
    abonamentach.

    JoteR

  • 4. Data: 2010-04-29 05:46:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:

    > Czyli ktoś kradnie dziewczynie iphona za 2tyś z torebki w pubie, zgłasza
    > na policje i dostaje nówkę za 1zł?
    > Albo upuszczając, rozwala się o chodnik i tak samo dostaje nowego?
    > Niesamowite :)

    Poczekajmy jednak na te "ale", a o których pisze Konsultant...

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-04-29 06:26:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hra9d4$sq2$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Dzięki temu będzie można wziąć nowy telefon za 1zł jak również i duplikat kart
    > SIM za 1zł. Oczywiście w regulaminie dużo róznych 'ale'.

    To zostaje sprzedawać telefon ruskim i zgłaszać jako kradzione. Zysk bez ryzyka.

  • 6. Data: 2010-04-29 07:37:56
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 29-04-2010 08:26, qwerty pisze:
> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hra9d4$sq2$...@i...gazeta.pl...

    > To zostaje sprzedawać telefon ruskim i zgłaszać jako kradzione. Zysk bez

    tradycjnie i po polsku ;]

  • 7. Data: 2010-04-29 10:25:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:hrbd0k$2hl$1@inews.gazeta.pl...

    > tradycjnie i po polsku ;]

    Moze umowa jest tak skonstruowana, ze jak Ci np. w piatek dresiarze ukradna
    np. na dworcu na peronie 1, to sie okaze, ze w ogolnych warunkach zapisano,
    ze ubezpieczenia dziala tylko jak ukradna na peronach 2 i 3, a poza tym
    kradziezy dokonanych przez dresiarzy wogole ubezpieczenie nie dotyczy, a
    ponadto Twoje ubezpieczenie dziala tylko w poniedzialki, wtorki, srody,
    czwartki, soboty i niedziele.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-04-29 13:48:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29-04-2010 o 12:25:20 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Moze umowa jest tak skonstruowana

    Dlatego ciekawią mnie warunki umowy.
    A dlaczego jest to oferta tylko dla umów "przedłużeniowych"?

  • 9. Data: 2010-04-29 15:02:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    > Dlatego ciekawią mnie warunki umowy.
    > A dlaczego jest to oferta tylko dla umów "przedłużeniowych"?

    Po to, aby nie wymieniać "nowości" rynkowych tylko starsze modele, które są
    mniej warte.

  • 10. Data: 2010-04-29 15:10:54
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29-04-2010 o 17:02:44 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    >
    > Po to, aby nie wymieniać "nowości" rynkowych tylko starsze modele, które
    > są mniej warte.

    No ale w umowie przedłużeniowej też chyba można sobie wziąć wypas nowość.