  • 1. Data: 2010-04-29 10:10:18
    Temat: Edytor tekstu na KU990
    Od: "bilbo" <b...@W...onet.pl>

    Ponowię pytanie: czy ktoś zna/używa edytor tekstów na LG KU990i?

    Potrzebuję softu, którym mogę napisać tekst wielkości kilku kb., a następnie
    przegrać go na komputer, gdzie zostanie poprawnie odczytany z polskimi
    literami.

    Nigdzie nie mogę czegoś takiego znaleźć, choć wydaje się, że oczywiście
    powinien być

    Lech

  • 2. Data: 2010-04-29 13:44:56
    Temat: Re: Edytor tekstu na KU990
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29-04-2010 o 12:10:18 bilbo <b...@w...onet.pl>
    napisał(a):

    > Nigdzie nie mogę czegoś takiego znaleźć, choć wydaje się, że oczywiście
    > powinien być

    Nie polecę bo nie używam w javie, ale pogrzeb trochę w necie, dla
    inspiracji dam Ci linka
    http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=ed
    ytor+tekstu+java&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-29 16:03:40
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 29-04-10 15:44, Piotr M pisze:

    > Nie polecę bo nie używam w javie, ale pogrzeb trochę w necie, dla
    > inspiracji dam Ci linka
    > http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=ed
    ytor+tekstu+java&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    Pozwolę sobie podpiąć się do wątku. Mój KU990 ma jedną wadę: trzyma
    tylko 1 dzień. Bateria i oryginalna i Blue Star. Tryb oszczędzania prądu
    włączony, 2G, używany oszczędnie. Nawet kiedyś celowo nic z nim nie
    robiłem, tylko zalogowany do sieci. I ni chu chu nie chce trzymać
    dłużej. Też tak macie czy to ja mam jakiś lewy model?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 4. Data: 2010-04-29 16:04:41
    Od: ALEX <k...@s...us>

  • 5. Data: 2010-04-29 16:51:55
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > robiłem, tylko zalogowany do sieci. I ni chu chu nie chce trzymać dłużej.
    > Też tak macie czy to ja mam jakiś lewy model?

    akurat mam KU990 co do pytania w tytule nie wypowiem się gdyż nie mam
    pojęcia czy cos takiego jest
    co do baterii powiem tak ,mam ten telefon już 1.5roku i bateria trzyma cały
    czas po naładowaniu około tygodnia ,wykonuję kilka razy dziennie połączenie
    i kilka razy odbieram to wszystko
    nie słucham radia ani mp3 sporadycznie zrobię jakąś fotkę
    bateria oryginalna Lithium Ion 3.7V 1000 mAh

    Arek.

  • 6. Data: 2010-04-29 17:55:56
    Od: "bilbo" <b...@W...onet.pl>

    ALEX wrote:

> [...]
    > robiłem, tylko zalogowany do sieci. I ni chu chu nie chce trzymać
    > dłużej. Też tak macie czy to ja mam jakiś lewy model?

    Dzięki, Piotr, za namiary!
    Co do baterii, to przed wybraniem tego modelu komórki naczytałem się sporo o
    słabych bateriach. Jedni mówili, że krótko trzymają, inni że długo - były
    duże rozbieżności. U mnie dość długo trzyma - ale jeśli niewiele robię. Przy
    oglądaniu filmów, graniu w szachy :) korzystaniu z internetu, podładowuję
    codziennie i chyba to jest norma. Poza tym być może masz na stałe włączonego
    blutootha - to zwiększa prądożerność.

    Lech

  • 7. Data: 2010-04-29 18:38:14
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX" <k...@s...us> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    > ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

    Jaki masz pokrowiec? Czy z magnesem?
    Jeśli tak masz odpowiedź:)

    Cisnąłem w kąt Krussella z magnesem do tego modelu, jak tylko pokapowałem
    się w sytuacji :)

    Pzdr.
    KZ

  • 8. Data: 2010-04-29 19:24:46
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    to ja przy okazji i nie na temat, czy da sie zrobic w javie (i prosze o
    wskazowki) aplikacje ktora
    ni ebedzie sie zamykac w systemach wielozdaniowych jak w LG, Symbianie czy
    telefonach z androidem po nacisnieciu czerwonej sluchawki (czyli wyjsciu do
    glownego menu) i bedzie dostepna gdy sie wroci do niej
    przez to menu ()tzn bedzie ciagle dzialac) ? Wiem ze mozna bezposrednio na
    symbiana utworzyc aplikacje a mi chodzi o taka w javie 'uniwersalna'.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-04-30 09:51:53
    Od: "bilbo" <b...@W...onet.pl>

    Sagittarius wrote:
> [...]
    >
    > Jaki masz pokrowiec? Czy z magnesem?
    > Jeśli tak masz odpowiedź:)
    >
    > Cisnąłem w kąt Krussella z magnesem do tego modelu, jak tylko

    A to też być może się zgadza. Mam pokrowiec z magnesem, ale na razie go nie
    zmieniam, bo nie przeszkadza mi częste doładowywanie. Poza tym nie jestem
    pewien, czy z tym magnesem to prawda, bo widzę wyraźny związek między
    używaniem multimediów a prądożernością. Podczas grania lub oglądania filmów
    bateria siada dużo szybciej.

    Lech
    --
    "Czarodziejskie przygody Franka": www.lomazy.eu/franek
    Świetna bajka dla dzieci ze wspaniałymi ilustracjami.

  • 10. Data: 2010-04-30 09:54:51
    Od: "bilbo" <b...@W...onet.pl>

    Piotr M wrote:

    > Nie polecę bo nie używam w javie, ale pogrzeb trochę w necie, dla
    > inspiracji dam Ci linka
    > http://www.google.pl/search?client=opera&rls=pl&q=ed
    ytor+tekstu+java&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    Mam pytanie dodatkowe :) Czy program napisany w javie (powiedzmy, że taki
    edytor) będzie działał zarówno na PC, jak i dowolnej komórce, która
    obsługuje programy napisane w javie?

    Lech
    --
    "Czarodziejskie przygody Franka":