    From: <MW>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Ubezpieczenie w AXA, Link4 i mbanku
    Date: Tue, 17 Jan 2012 14:21:30 +0100

    Ubezpieczycieli popierdzieliło - kiedy kupiłem nowe auto w 2009 o wartości
    trochę ponad 60 tys. to za pakiet AC+OC+NW przy komplecie zniżek (tj na AC
    nie miałem zniżki ze względu na kilkuletnią przerwę, ale pakiet to
    uwględniał) płaciłem w Hestii 2100
    Kiedy auto było warte 53 tys, - zapłaciłem 2400
    Kiedy warte było troche ponad 40 - hestia zażyczyła sobie 3200, olałem ich
    więc i zmieniłem na PZMot za 2100.
    Teraz PZMot chce 2900 - auto warte ok. 34 tys.

    Żadnej szkody nie miałem i nie likwidowałem, nie mam 23 lat, auto straciło
    na wartości 45% - a kwoty ubezpieczenia rosną.

    Szukam więc innych - no i w kalkulatorach online wyszło w opcji bez wkładu
    własnego, bez amortyzacji czesci, z średniej półki assistance, NW dla
    kierowcy i pasażerów, naprawa na oryginalnych cześciach (gdzie dało się
    takie opcje powybierać):

    link4 - ok. 1800
    Axa - 1300 (ale tu najbardziej zagmatwany opis, co więcej, po wlezieniu
    kolejny raz na te wyliczenia kwota zmienia się - sprawdziłem dwukrotnie,
    otrzymałem trzy różne kwoty ;-)
    LibertyDirect - 2400
    mbank - 1600, lub raty po ok. 150/mies.

    Różnica w cenie jest oczywiście istotna, ale mogę odżałować te kilka stówek
    jeżeli firma nie robi problemów przy wypłacaniu odszkodowania z AC.

    Czy ktoś z Was miał problemy z wypłatą odszkodowania z AC w axa, liberty,
    link4 lub mbanku, lub może pochwalić którąś z tych firm - na zasadzie
    odradzam/zachęcam, bo mam złe/dobre doświadczenia itp.? Nie chodzi o
    plebiscyt popularności, ale o konkrety.

    Ja nigdy nie likwidowałem szkody z AC, ale rodzina tak - nie było problemu z
    PZU i Compensą, za to Warta to była jakaś kpina - znam te historie o tyle
    dobrze, że dotyczyły rodzeństwa.

    --
    MW