  • 1. Data: 2012-01-17 14:21:30
    Temat: Ubezpieczenie w AXA, Link4 i mbanku
    Od: <MW>

    Ubezpieczycieli popierdzieliło - kiedy kupiłem nowe auto w 2009 o wartości
    trochę ponad 60 tys. to za pakiet AC+OC+NW przy komplecie zniżek (tj na AC
    nie miałem zniżki ze względu na kilkuletnią przerwę, ale pakiet to
    uwględniał) płaciłem w Hestii 2100
    Kiedy auto było warte 53 tys, - zapłaciłem 2400
    Kiedy warte było troche ponad 40 - hestia zażyczyła sobie 3200, olałem ich
    więc i zmieniłem na PZMot za 2100.
    Teraz PZMot chce 2900 - auto warte ok. 34 tys.

    Żadnej szkody nie miałem i nie likwidowałem, nie mam 23 lat, auto straciło
    na wartości 45% - a kwoty ubezpieczenia rosną.

    Szukam więc innych - no i w kalkulatorach online wyszło w opcji bez wkładu
    własnego, bez amortyzacji czesci, z średniej półki assistance, NW dla
    kierowcy i pasażerów, naprawa na oryginalnych cześciach (gdzie dało się
    takie opcje powybierać):

    link4 - ok. 1800
    Axa - 1300 (ale tu najbardziej zagmatwany opis, co więcej, po wlezieniu
    kolejny raz na te wyliczenia kwota zmienia się - sprawdziłem dwukrotnie,
    otrzymałem trzy różne kwoty ;-)
    LibertyDirect - 2400
    mbank - 1600, lub raty po ok. 150/mies.

    Różnica w cenie jest oczywiście istotna, ale mogę odżałować te kilka stówek
    jeżeli firma nie robi problemów przy wypłacaniu odszkodowania z AC.

    Czy ktoś z Was miał problemy z wypłatą odszkodowania z AC w axa, liberty,
    link4 lub mbanku, lub może pochwalić którąś z tych firm - na zasadzie
    odradzam/zachęcam, bo mam złe/dobre doświadczenia itp.? Nie chodzi o
    plebiscyt popularności, ale o konkrety.

    Ja nigdy nie likwidowałem szkody z AC, ale rodzina tak - nie było problemu z
    PZU i Compensą, za to Warta to była jakaś kpina - znam te historie o tyle
    dobrze, że dotyczyły rodzeństwa.

    --
    MW

  • 2. Data: 2012-01-17 16:59:32
    Temat: Re: Ubezpieczenie w AXA, Link4 i mbanku
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 14:21:30 +0100, MW napisał(a):

> [...]
    > link4 lub mbanku, lub może pochwalić którąś z tych firm - na zasadzie
    > odradzam/zachęcam, bo mam złe/dobre doświadczenia itp.? Nie chodzi o

    W link 4 masz chyba info, że z AC tylko w wybranych warsztatach.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2012-01-17 17:24:46
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ja nigdy nie likwidowałem szkody z AC, ale rodzina tak - nie było
    > problemu z PZU i Compensą, za to Warta to była jakaś kpina - znam te
    > historie o tyle dobrze, że dotyczyły rodzeństwa.

    Wez mBank, dali malo za ryse parkingowa ale odstawili do ASO i rozliczenia na
    faktury, zaplacili 4x tyle co mogli uczciwie dac. Takze problemu wiekszego nie
    ma bo naprawione auto a ubezpiecznie zadzialalo.

    Obecnie mam Link4 i w sumie przydala by sie jakas strona z kruczkami. Z tym ze
    zaplacilem najmniej (a szukalem u wielu) to rekompensuje ewentualne minusy :)

  • 4. Data: 2012-01-17 20:55:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Papkin

    > Obecnie mam Link4 i w sumie przydala by sie jakas strona z kruczkami. Z
    > tym ze zaplacilem najmniej (a szukalem u wielu) to rekompensuje
    > ewentualne minusy :)

    Ja nie miałem żadnego problemu z likwidacją szkody w Link4. Od zgłoszenia
    (z AC) do odbioru naprawionego auta minęło kilka dni i jeszcze gratis
    wypolerowali lakier na całym aucie, więc ostatecznie wygląda lepiej niż
    przed szkodą. Naprawiałem w warsztacie zaproponowanym przez Link4.

  • 5. Data: 2012-01-17 21:13:52
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-01-17 16:59, huri_khan pisze:

    > W link 4 masz chyba info, że z AC tylko w wybranych warsztatach.

    za zagiętą lekko maskę i wgięty zderzak przedni w Link4 z AC dostałem
    2500zł, co mnie satysfakcjonowało bo dalej z tym jeżdżę a nie chcieli
    mnie orżnąć jak HDI. Wiem że przy naprawie w ASO zapłaciliby kilka razy
    więcej, ale wydaje mi się że kwota którą dostałem wystarczyłaby na
    naprawę przez wiesia w warsztacie, jak bym chciał mieć odpicowane auto
    żeby się pokazać przed sąsiadem to bym zrobił bezgotówkowo, ale że nie
    zależy mi na tym, a usterka jest praktycznie żadna (bo maska nie
    zarysowana a zderzak nie zardzewieje) to tak jeżdżę.

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-01-17 21:16:55
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-01-17 21:13, Lukasz pisze:
    > za zagiętą lekko maskę i wgięty zderzak przedni w Link4 z AC dostałem
    > 2500zł, co mnie satysfakcjonowało

    aha, dodam że teraz dwa auta mam w axa - możesz spróbować przez
    pracownika a nie przez www - mi zaproponował za cenę AC z wkładem
    własnym (chyba 10% ale nie pamiętam) AC bez wkładu własnego, ale co do
    likwidacji szkód to się nie wypowiem

    Lukasz

  • 7. Data: 2012-01-17 21:30:15

    W dniu 2012-01-17 14:21, MW pisze:

    (ciach)

    AXE to odradzam. Mam ustalony termin rozprawy przeciwko AXA.
    Jak będzie po rozprawie, to na pewno dam znać co i jak.