  • 1. Data: 2015-11-14 12:23:54
    Temat: Ukrycie numeru w Play
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

    Mam kartę:
    PLAY Online na kartę
    500 MB/internet
    w laptopie lub tablecie
    Kartę kupiłem za 9 zł, a potem doładowywałem.

    Pytanie: czy na takiej karcie można ustawić
    ukrycie numeru mojego telefonu przed osobą,
    do której dzwonię, a jeśli tak, to jak to zrobić?

    Nie chcę tego zrobić w żadnych złych zamiarach.
    Często dzwonię gdzieś w celu otrzymania jakichś
    informacji (ogólnie dostępnych), a potem okazuje
    się, że trafiam do jakiejś bazy danych numerów
    telefonów i ciągle muszę odbierać połączenia,
    które mnie nie interesują.

    Marian

  • 2. Data: 2015-11-14 13:39:09
    Temat: Re: Ukrycie numeru w Play
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.11.2015 Marian <M...@S...pl> napisał/a:

    > Pytanie: czy na takiej karcie można ustawić
    > ukrycie numeru mojego telefonu przed osobą,
    > do której dzwonię, a jeśli tak, to jak to zrobić?

    Czy standardowy kod CLIR, który znalazłeś
    przez wyszukiwarkę, nie działa?

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2015-11-14 14:02:21
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 14.11.2015 o 12:23, Marian pisze:
    > Często dzwonię gdzieś w celu otrzymania jakichś
    > informacji (ogólnie dostępnych), a potem okazuje
    > się, że trafiam do jakiejś bazy danych numerów

    A do jakiego rodzaju podmiotów dzwonisz?
    I czy ostrzegają Cię, że przetwarzają Twoje dane w celach
    marketingowych, i proszą o zgodę na to?

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2015-11-14 14:22:48
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:n27a1d$fe8$1@node2.news.atman.pl...

    > Czy standardowy kod CLIR, który znalazłeś
    > przez wyszukiwarkę, nie działa?

    Jesteś pewny, że ma to zastosowanie do karty takiej, jak moja?

    Marian

  • 5. Data: 2015-11-14 14:23:09
    Od: "Marian" <M...@S...pl>

  • 6. Data: 2015-11-14 15:52:15
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

> [...]
    > wiadomości news:n27a1d$fe8$1@node2.news.atman.pl...

    > Jesteś pewny, że ma to zastosowanie do karty takiej, jak moja?

    A co zaszkodzi sprawdzić? Boisz się, że ugryzie? ;)

    IMHO ma wszelkie szanse zadziałać.