  • 1. Data: 2006-01-02 10:23:27
    Temat: Zamykąją GTS ;) ? Domena ikp.pl leży
    Od: "Piotrek Kapczuk" <p...@d...hoop.pl.invalid>

    Witam

    Czy ktoś wie co się dzieje w GTS ? Znikają domeny klientów GTS.
    Wszystkie GTSowe serwery dns działają w domenie ikp.pl.

    W tej chwili NASK www.dns.pl pokazuje dla ikp.pl

    registrar active24.pl
    "Trwa postepowanie wyjasniajace dotyczace nazwy domeny ikp.pl."

    Ktoś im podkupił domenę ? Jak to się mogło stać, że taka duża firma jest
    unieruchomiona ?
    Wie ktoś może coś więcej ?

    $ host -vt ns gts.pl 195.187.245.44
    Trying "gts.pl"
    Using domain server:
    Name: 195.187.245.44
    Address: 195.187.245.44#53
    Aliases:

    ;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 28109
    ;; flags: qr rd; QUERY: 1, ANSWER: 0, AUTHORITY: 3, ADDITIONAL: 0

    ;; QUESTION SECTION:
    ;gts.pl. IN NS

    ;; AUTHORITY SECTION:
    gts.pl. 86400 IN NS ns4.ikp.pl.
    gts.pl. 86400 IN NS ns1.ikp.pl.
    gts.pl. 86400 IN NS ns2.ikp.pl.

    Received 82 bytes from 195.187.245.44#53 in 27 ms

    $ host -vt ns ikp.pl 195.187.245.44
    Trying "ikp.pl"
    Using domain server:
    Name: 195.187.245.44
    Address: 195.187.245.44#53
    Aliases:

    Host ikp.pl not found: 3(NXDOMAIN)
    Received 81 bytes from 195.187.245.44#53 in 36 ms

    Piotrek Kapczuk

  • 2. Data: 2006-01-02 10:26:37
    Temat: Re: Zamykąją GTS ;) ? Domena ikp.pl leży
    Od: Rafał Banaşkiewiç <r...@N...junglist.art.pl>

> [...]
    > "Trwa postepowanie wyjasniajace dotyczace nazwy domeny ikp.pl."
    >
    > Ktoś im podkupił domenę ? Jak to się mogło stać, że taka duża firma jest

    nooo odpłyneły wszystkei gtsowe in-addr.arpa, jest wesoło, ale nie dziwi
    mnie to ponieważ:

    The ikp.pl domain name is undergoing proceeding.
    registrar: Active 24 Sp. z o. o.
    al. Solidarnosci 117
    00-140 Warszawa
    Polska/Poland
    +48.52 5810815
    b...@a...pl

    szczególnie to co jest po dwukropku,
    niezły noworoczny zonk :-)

  • 3. Data: 2006-01-02 10:27:47
    Od: w...@v...pl (Sylwester Badełek - Verall Sp. J.)

    Niekoniecznie może to wskazywać na podkupienie domeny. Taki komunikat
    pojawia się także gdy firma nie dokona zapłaty należności za domenę w
    terminie.

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 4. Data: 2006-01-02 10:34:01
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

    Rafał Banaşkiewiç napisał(a):

    > The ikp.pl domain name is undergoing proceeding.
    > registrar: Active 24 Sp. z o. o.
    > al. Solidarnosci 117
    > 00-140 Warszawa
    > Polska/Poland
    > +48.52 5810815
    > b...@a...pl
    >

    > szczególnie to co jest po dwukropku,
    > niezły noworoczny zonk :-)

    A u mnie po staremu
    ns1.ikp.pl internet address = 157.25.5.3
    ns2.ikp.pl internet address = 157.25.5.18
    ns4.ikp.pl internet address = 217.8.168.244

  • 5. Data: 2006-01-02 10:34:40
    Od: "Piotrek Kapczuk" <p...@d...hoop.pl.invalid>

    In news:dpav4t$4ng$1@atlantis.news.tpi.pl,
    Rafał Banaşkiewiç <r...@N...junglist.art.pl> typed:

    > nooo odpłyneły wszystkei gtsowe in-addr.arpa, jest wesoło, ale nie
    > dziwi mnie to ponieważ:

    Nawet bardzo wesoło, szczególnie ich klientom :/

    > The ikp.pl domain name is undergoing proceeding.
    > registrar: Active 24 Sp. z o. o.
    > al. Solidarnosci 117
    > 00-140 Warszawa
    > Polska/Poland
    > +48.52 5810815
    > b...@a...pl
    >

    > szczególnie to co jest po dwukropku,
    > niezły noworoczny zonk :-)

    Już się dowiedziałem, że co to za registrar. Świadczą po prostu usługi
    rejestracji dla GTS - ipartners.pl ma tego samego registrara. Wygląda na to,
    że chyba ktoś za bardzo skupił się na Sylwestrze i zapomniał przedłużyć
    rejestracji.

    Jeśli by tak było, to pardon, ale
    żeby mu skrzaty do serwerów naszczały.

    Piotrek Kapczuk

  • 6. Data: 2006-01-02 10:37:13
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

    Sylwester Badełek - Verall Sp. J. napisał(a):
    > Niekoniecznie może to wskazywać na podkupienie domeny. Taki komunikat
    > pojawia się także gdy firma nie dokona zapłaty należności za domenę w
    > terminie.

    Tylko wlasciciel ikp.pl to firemka z Oslo i watpie zeby miala cos
    wspolnego z GTS

  • 7. Data: 2006-01-02 10:39:03
    Od: "Piotrek Kapczuk" <p...@d...hoop.pl.invalid>

    In news:dpavh4$irg$2@inews.gazeta.pl,
    robbo2k <r...@o...pl> typed:

    > Tylko wlasciciel ikp.pl to firemka z Oslo i watpie zeby miala cos
    > wspolnego z GTS

    A po czym wnosisz ?

    Piotrek Kapczuk

  • 8. Data: 2006-01-02 10:45:38
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

    Piotrek Kapczuk napisał(a):
    > In news:dpavh4$irg$2@inews.gazeta.pl,
    > robbo2k <r...@o...pl> typed:

    > A po czym wnosisz ?

    Po abonencie domeny active24, ale nie zbadane sa wyroki boskie

  • 9. Data: 2006-01-02 10:47:42
    Od: "Piotrek Kapczuk" <p...@d...hoop.pl.invalid>

    In news:dpb00t$irg$3@inews.gazeta.pl,
    robbo2k <r...@o...pl> typed:

    > Po abonencie domeny active24, ale nie zbadane sa wyroki boskie

    Facet na ich infolinii mówił, że wykonują usługi dla GTS.

    Piotrek Kapczuk

  • 10. Data: 2006-01-17 20:41:09
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@n...pl>

    robbo2k wrote:
    > Po abonencie domeny active24, ale nie zbadane sa wyroki boskie

    Przeciez to nie abonent, a tylko rejestrator!
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    GSF 600S '03 (black)