  • 1. Data: 2015-08-11 22:24:11
    Temat: Umierający LCD iiyama ProLite X2377HDS
    Od: Tomasz Ozon <z...@r...dziekuje.pl>

    Mój monitor LCD (iiyama ProLite X2377HDS) od kilku dni ma dziwne objawy:
    - zaróżowiona lewa część ekranu,
    - na różowym obszarze widać drobne przesuwające się w dół paski,
    - jeśli jakiś obraz jest długo wyświetlany, to po zmianie obrazu widać
    resztkę tego poprzedniego (jak na wypalonym monitorze kineskopowym).

    Co może być przyczyną? Da się coś z tym zrobić?

    pozdr
    TO3

  • 2. Data: 2015-08-11 23:26:41
    Temat: Re: Umierający LCD iiyama ProLite X2377HDS
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tomasz Ozon pisze tak:

> [...]
    > widać resztkę tego poprzedniego (jak na wypalonym monitorze
    > kineskopowym).
    >
    > Co może być przyczyną? Da się coś z tym zrobić?

    Otworzyć, sprawdzić zasilacz, napięcia, podociskać wtyczki, taśmy,
    moduły, pomacać scalaki czy nie parzą czy nie odpadły radiatory,
    sprobować jak z innych wejść, zrobić telewizor do kuchni :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2015-08-12 21:18:40

> [...]