  • 1. Data: 2015-05-18 23:13:18
    Temat: Umowa na odległość - Dokumety
    Od: Szadzik <w...@g...com>

    Cześć,

    Jakie dokumentysą potrzebne przy podpisaniu z Play umowy klienta indywidualnego bez
    telefonu na odległość?

    W mailu otrzymałem informację, że mam kurierowi pokazać dowów oraz dać ksero dowodu.
    Czy jeszcze coś jest potrzebne?

    Szadzik

  • 2. Data: 2015-05-19 10:07:17
    Temat: Re: Umowa na odległość - Dokumety
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2015-05-18 o 23:13, Szadzik pisze:
> [...]
    telefonu na odległość?

    > W mailu otrzymałem informację, że mam kurierowi pokazać dowów oraz dać ksero

    Nie wiem czy umowa z telefonem ma taka sama treść, ale jak ja
    przedłużałem, pokazałem kurierowi dowód i tyle. Porównał z tym co miał
    napisane.

  • 3. Data: 2015-05-19 11:32:28
    Od: w...@g...com

    Wielkie dzięki