  • 1. Data: 2009-04-26 12:05:05
    Temat: United Mobile (Riiing) zdechł
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Prawdopodobnie z powodu eurotaryf (+kryzysu) padła firma, która bodajże
    jako pierwsza wprowadziła "międzynarodowe simy" z darmowymi rozmowami
    przychodzącymi w kilkudziesięciu krajach.

    http://www.tinyurl.pl/?RzoGWyJw

    Jeżeli komuś Riiing/UM nie działa, to niech się nie dziwi ;-).

    Przemek

    PS. Sprzedawcę simów UM z Allegro powiadomiłem na priv.

  • 2. Data: 2009-04-26 12:08:43
    Temat: Re: United Mobile (Riiing) zdechł
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Przemysław Kowalik napisał:
    > Prawdopodobnie z powodu eurotaryf (+kryzysu) padła firma, która bodajże
    > jako pierwsza wprowadziła "międzynarodowe simy" z darmowymi rozmowami
    > przychodzącymi w kilkudziesięciu krajach.

    Dodam jeszcze, że przychodzące w UM de facto przestały być darmowe
    1.01.09, gdy wprowadzono setup-fee 19 centów na wszystkie połączenia
    przychodzące. To oznaczało zapewne dramatyczny brak gotówki, skoro
    zrezygnowali ze swojej głównej zalety...

    Przemek