  • 1. Data: 2009-04-25 18:02:04
    Temat: GG w telefonie - bezplatne?
    Od: "Latet" <x...@x...pl>

    Witam,

    Mobilne-GG jest płatne i o ile dobrze myślę - nie jest to zależne od rodzaju
    połączenia (czyli nawet jeśli łączę się z internetem z telefonu przez Wi-Fi, to
    i tak muszę mieć opłacone konto na GG).

    Czy istnieje jakaś inna, całkiem bezpłatna (jak w pececie) wersja GG pod
    Symbiana, albo inny komunikator kompatybilny z GG pod Symbiana? Konkretnie do
    Nokii E51.

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2009-04-25 18:17:54
    Temat: Re: GG w telefonie - bezplatne?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-04-25 20:02, Latet napisał:
> [...]
    > rodzaju połączenia (czyli nawet jeśli łączę się z internetem z telefonu
    > przez Wi-Fi, to i tak muszę mieć opłacone konto na GG).

    Nie do końca, poczytaj zakładki dla danej sieci, np:
    http://mobilne.gadu-gadu.pl/ggplus
    Jest ryczałt, niezależnie od ilości pobranych i wysłanych danych.

    > Czy istnieje jakaś inna, całkiem bezpłatna (jak w pececie) wersja GG pod
    > Symbiana, albo inny komunikator kompatybilny z GG pod Symbiana?
    > Konkretnie do Nokii E51.

    Z symbianem to Ci nie pomogę...

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-04-25 18:24:35
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Latet" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Symbiana, albo inny komunikator kompatybilny z GG pod Symbiana? Konkretnie

    To kosztuje ok 15 zł rocznie. Dla jednych to majątek, dla innych mniej niż 2
    paczki fajek. Ale jeśli naprawde nie chcesz płacić możesz zainstalowac
    Palringo, to taki komunikator działający w Jawie. Ma to obsługę gg.
    Pod Windowsa jest darmowe Mobile Gadu i działa wysmienicie.

  • 4. Data: 2009-04-25 20:28:42
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Krzysiek pisze:

    > Ale jeśli naprawde nie chcesz płacić możesz zainstalowac Palringo, to
    > taki komunikator działający w Jawie. Ma to obsługę gg.

    Jesteś pewny, że to w Javie? Używam Palringo na Samsungu i600 (Windows
    Mobile Standard) i z tego co zauważyłem, to jest normalna binarka.
    Zresztą w tej chwili nie mam nawet JVM w systemie (programów w Javie nie
    używam) a działa. No nie wiem, chyba że pod Symbiana nie zrobili wersji
    i trzeba się zadowolić Javą? Niemniej to dziwne byłoby...

    Jeszcze pamiętam, że w czasach moich własnych przygód z Symbianem, na
    Nokii 6630 używałem czegoś, co nazywało się IMPlus (całkiem możliwe, że
    pisało się to tak: IM+) - bezpośredniej obsługi GG nie miało co prawda,
    ale wystarczyło założyć konto na dowolnym serwerze Jabbera obsługującym
    transport do GG. Gdy już się wszystko skonfigurowało właściwie nie było
    widać różnicy. ;)

  • 5. Data: 2009-04-25 21:21:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    Latet pisze:
> [...]
    >
    > Czy istnieje jakaś inna, całkiem bezpłatna (jak w pececie) wersja GG pod
    > Symbiana, albo inny komunikator kompatybilny z GG pod Symbiana?

    tak istnieje - aplikacja napisana w pythonie: "pygg" - jesli dobrze
    pamietam (len jestem i nie chce mi sie teraz wstawac z lozka by sprawzic
    w telefonie ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2009-04-26 08:55:10
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    > Krzysiek pisze:

    [...]
    > Jesteś pewny, że to w Javie? Używam Palringo na Samsungu i600 (Windows
    > Mobile Standard) i z tego co zauważyłem, to jest normalna binarka.
    [...]

    Są rózne wersje (jawa, symbian windows)

    http://www.telix.pl/artykul/test-palringo-klienta-gg
    -0,21001.html

  • 7. Data: 2009-04-26 09:09:52
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Latet pisze:
> [...]
    >
    > Czy istnieje jakaś inna, całkiem bezpłatna (jak w pececie) wersja GG pod
    > Symbiana, albo inny komunikator kompatybilny z GG pod Symbiana?

    kiedyś za czasów młodości siemensa s55, używałem na nim jabbera z
    transportem GG. Podejrzewam ze na symbiana też jest klient jabbera, a
    jak nie to chyba masz możliwość odpalenia programu w javie?

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-04-26 09:16:31
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik "Latet" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > To kosztuje ok 15 zł rocznie.

    4 x 10,98 = 43,92 zł.

    Matematyki w szkole nie uczyli?

  • 9. Data: 2009-04-26 11:42:05
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > 4 x 10,98 = 43,92 zł.
    >
    > Matematyki w szkole nie uczyli?

    Są ludzie, którzy wolą zapłacić z konta przelewem niż wysyłać sms premium, w
    których zazwyczaj 50% zabiera firma obsługująca dany nr sms. Pomyliłem się
    pisząc że jest to 15 zł rocznie, istotnie jest to kwota 21,96

  • 10. Data: 2009-04-27 06:24:16
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > Symbiana, albo inny komunikator kompatybilny z GG pod Symbiana? Konkretnie

    Jest jeszcze Spik na komórkę, oprócz natywnego komunikatora wp (skądinąd
    bardzo przyjemnego na PC, od którego toporni designerzy z GG dopiero sie
    uczą) ma także obsługę GG. Aplikacja na komórkę jest w Javie, wersja jeszcze
    testowa, ale już dość stabilna.

    JA