  • 1. Data: 2010-10-25 13:43:43
    Temat: Uniwersalny zasilacz samochodowy do laptopa - jakie napięcia?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Mam laptopa zasilanego 18.5V. Szukam zasilacza samochodowego do niego i
    znalazłem kilka, ale mają zasilanie albo 18V albo 19. Czy taka drobna
    różnica może być powodem kłopotów? Intuicja podpowiada mi, że nie, ale kto
    ich tam wie...

  • 2. Data: 2010-10-25 19:34:22
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ia41i4$oj3$...@n...onet.pl...
> [...]
    > znalazłem kilka, ale mają zasilanie albo 18V albo 19. Czy taka drobna
    > różnica może być powodem kłopotów? Intuicja podpowiada mi, że nie, ale kto

    Sam sobie odpowiem.

    Kupiłem jeden zasilacz samochodowy. W instrukcji napisano, że napięcie 18V
    obsługuje też laptopy 18.5V, analogicznie 19V.

    Oczywiście sprzedawca tego nie wiedział. Przeczytałem to w instrukcji
    dopiero po rozpakowaniu urządzenia.

  • 3. Data: 2010-10-25 21:25:14
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Kupiłem jeden zasilacz samochodowy. W instrukcji napisano, że napięcie 18V
    > obsługuje też laptopy 18.5V, analogicznie 19V.

    Najbezpieczniej przez przetwornice. Dzięki temu korzystasz z oryginalnego
    zasilacza laptopa, który jest pewnie lepiej wykonany niż ładowarki no-name i
    w razie "W" nie powinien zniszczyć baterii. Dodatkową zaletą jest też
    możlwiość podpięcia dowolnego urządzenia na 230V. Ja kupiłem przetwornice o
    mocy 150W (300W chwilowej) za 80zł. Jest poręczna i nie było z nią
    problemów. Wymiary puszki coca-coli.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2010-10-26 12:28:09
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Bzdura.
    Przetwornica sieje harmonicznymi, które mogą uszkodzić np. baterię w laptopie..

    -----

  • 5. Data: 2010-10-26 17:51:17
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    ciekawie ile taki akumulator samochodu wytrzyma zasilanie laptopa ??

  • 6. Data: 2010-10-26 18:11:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup

    Bzdura.
    Przetwornica sieje harmonicznymi, które mogą uszkodzić np. baterię w laptopie..

    A nie akumulator?

  • 7. Data: 2010-10-26 18:12:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gupik" napisał w wiadomości grup

    ciekawie ile taki akumulator samochodu wytrzyma zasilanie laptopa ??

    Kto ładuje akumulator laptopa przy wyłączonym silniku?

  • 8. Data: 2010-10-27 12:11:42
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Parę godzin.

    -----