  • 1. Data: 2010-02-22 08:04:00
    Temat: Uszczelki ATHENA.
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Mam zamiar zanabyc pelen komplet uszczelek do silnika.
    Myslalem o oryginalach ale nie wystepuja jako komplet. Musialbym ryc serwisowke
    i spisywac (madry Roczniak po rozbabraniu silnika), a wspomniana ATHENA
    oferuje mi piekne pudeleczko ze wszystkimi cudenkami. No wiec jak? Dobre
    one te uszczelki czy raczej scierwo i lepiej brnac w 30 oryginalnych
    opakowan?
    Uzywal ktos tego i ma jakies doswiadczenie? Z jednej strony kusi wygoda i cena,
    z drugiej boje sie wtopy jakosciowej.

    --
    Takiej władzy w naszych progach wszyscy chcielibyśmy podziękować,
    W kilku nie do końca pięknych słowach. Z wyrazami szczerej niewdzięczności,

  • 2. Data: 2010-02-22 08:13:07
    Temat: Re: Uszczelki ATHENA.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-22 09:04, Piotrek Roczniak pisze:
> [...]
    > opakowan?
    > Uzywal ktos tego i ma jakies doswiadczenie? Z jednej strony kusi wygoda i cena,

    Sa ok. Bierz i sie nie martw nic.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-02-22 11:53:56
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Piotrek Roczniak wrote:
> [...]
    > Uzywal ktos tego i ma jakies doswiadczenie? Z jednej strony kusi
    > wygoda i cena, z drugiej boje sie wtopy jakosciowej.

    A gdzie je kupujesz? Podaj jakis namiar.

    Tmek

  • 4. Data: 2010-02-22 13:27:09
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 22.02.2010 Tmek <g...@o...pl> napisał/a:

    > A gdzie je kupujesz? Podaj jakis namiar.

    Przez kolege w intercars.

    --
    THE LARCH
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 5. Data: 2010-02-22 13:32:24
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    > A gdzie je kupujesz? Podaj jakis namiar.

    W InterCars.

  • 6. Data: 2010-02-22 13:33:01
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    > A gdzie je kupujesz? Podaj jakis namiar.

    W InterCars. Stad te watpliwosci. :)

  • 7. Data: 2010-02-22 13:38:27
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 22 Lut, 09:04, Piotrek Roczniak <piotrek@ oczniak.net> wrote:
    > oferuje mi piekne pudeleczko ze wszystkimi cudenkami. No wiec jak? Dobre

    Nie wiem czy simerringi mozna nazwac uszczelkami albo cudenkami. Ale
    przynajmniej do DR'ki simerringow nie bylo.

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 8. Data: 2010-02-22 14:41:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-22 14:38, gonzik pisze:

    > Nie wiem czy simerringi mozna nazwac uszczelkami albo cudenkami. Ale
    > przynajmniej do DR'ki simerringow nie bylo.

    We wszystkich zestawach uszczelek silnikowych, roznych firm, jakie
    widzialem nie bylo simmeringow. Oringi owszem.

  • 9. Data: 2010-02-23 18:06:12
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 22.02.2010 Kuczu <q...@g...com> napisał/a:

    > We wszystkich zestawach uszczelek silnikowych, roznych firm, jakie
    > widzialem nie bylo simmeringow. Oringi owszem.

    Dzieki za info. Uszczelki juz zamowione.

    --
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bynajmniej
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przynajmniej