  • 1. Data: 2010-02-22 16:11:39
    Temat: Akcja autostrada, ciąg dalszy.
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-gr
    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
    Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-22 16:21:38
    Temat: Re: Akcja autostrada, ciąg dalszy.
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Feb 22, 4:11 pm, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-gr
    zywny-za-placenie...
    > Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?
    >
    > Pozdrawiam

    Wlasnie chcialem pytac, czy to ktos stad? Nie chcialbym za Chiny
    przegapic dalszych wydarzen w tej sprawie, chocby to mialo trwac 2
    lata :)

    Marcepan

  • 3. Data: 2010-02-23 00:18:58
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-gr
    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
    > Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?

    jestes pewny, ze to nie fake?

    26 grudnia, jadac wro->kra (dokladniej: zak) z premedytacja zaplacilem na
    obu bramkach 2 garsciami drobniakow (na kazdej)... z pozdrowieniami rzecz
    jasna. poza naburmuszona "blondynkom" na bramce pierwszej, nikt sie nie
    czepial - poza malo inteligentnym panem za mna - nie zrozumial kartki i
    gestow ze nie warto za mna stawac.... (zmien bramke, place 1 groszowkami).
    taki wyrok jest ciekawym precedensem - kogos oskarza sie za placenie
    LEGALNYM srodkiem platniczym.

    Alex.

  • 4. Data: 2010-02-23 06:25:13
    Od: mites <m...@o...pl>

    On 22 Lut, 17:11, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-gr
    zywny-za-placenie...
    > Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?
    >
    > Pozdrawiam

    hej wszystkim! to tylko nakaz, które wydaje się z "automatu", więc bym
    się nie podniecał...
    spokojnie jest do wybronienia kiedy trafi na normalną sprawę...

    pozdr.

    PS. musieliby udowodnić, że faktycznie za moto zrobił się korek...
    sam zarzut IMHO niepoważny ;)

  • 5. Data: 2010-02-23 07:02:25
    Od: n...@s...com

    On Mon, 22 Feb 2010 22:25:13 -0800 (PST), mites <m...@o...pl> wrote:

    >hej wszystkim! to tylko nakaz, które wydaje się z "automatu", więc bym
    >się nie podniecał...

    Z automatu to za taki nakaz powinien wyleciec ten co go wydal (no
    chyba ze przyniesie zaswiadczenie od lekarza ze akurat miala pms).

    >spokojnie jest do wybronienia kiedy trafi na normalną sprawę...

    A jesli kolejna sedzina byla zdradzona przez motorzyste to na pewno w
    strasburgu. Tylko to troche chore...

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2010-02-23 07:22:56
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-gr
    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
    > Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?
    Tu też opis z TVN24:

    http://www.tvn24.pl/-1,1644534,0,1,bo-drobnymi-zablo
    kowal-a4,wiadomosc.html

    Pozdrawiam
    Koczis
    R1

  • 7. Data: 2010-02-23 07:26:13
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-gr
    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
    > Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?

    Co najwyzej, moze sprobowac naprawic skutki osmieszenia sie poprzedniej.
    Egzaminy uprawniajace to uzywania tytulu prawnika sa zdecydowanie za latwe.

    Zlota czcionka za 'doprowadził do utrudnienia tamowania ruchu'.

    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2010-02-23 07:27:55
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 17:11:39 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-gr
    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
    > Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?

    Ktos zna tego goscia? Tez kiedys mialem Yamache, a to zadkosc na rynku...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 9. Data: 2010-02-23 08:43:36
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Lut, 08:26, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
    > Zlota czcionka za 'doprowadzi do utrudnienia tamowania ruchu'.

    Myly panstwo, cieszmy sie! To precedens! Teraz kazdy kapelusznik
    jadacy 80 km/h lewym pasem gierkowki bedzie karany za to samo
    wykroczenie!

    pzdr, dr
    K12S/525, FUJARA gotowa do oddania w dobre rece

  • 10. Data: 2010-02-23 09:25:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 23 Lut, 09:43, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Myly panstwo, cieszmy sie! To precedens! Teraz kazdy kapelusznik
    > jadacy 80 km/h lewym pasem gierkowki bedzie karany za to samo
    > wykroczenie!

    Eee, sie czytać naucz. "Doprowadził do utrudnienia tamowania ruchu",
    jeżeli Ty panu kapelusznikowi będziesz utrudniał tamowanie ruchu to
    zostaniesz ukarany.
    > pzdr, dr
    > K12S/525, FUJARA gotowa do oddania w dobre rece
    Kto by chcial jamahe...

    --
    Artur
    ZZR 1200 (wkońcu pod pracą)