  • 31. Data: 2011-03-04 12:16:02
    Temat: Re: Uwaga Na Sklep MOTOSKY Warszawa
    Od: Robert W. <robert.apartamenty@_NOSPAM_gmail.com>

    N1napisal

    > Sadzac z ilosci rzeczowych, a przede wszystkim na temat postow, to
    > uzyskales wyczerpujaca odpowiedz.

    Oświadczam,że udało się porozumieć się ze sklepem MotoSky.Przeprosili za
    całą sprawę i obiecali udzielić rekompensatę za zaistniałą sytuację.

    Robert W.

  • 32. Data: 2011-03-04 12:46:56
    Od: marek33 <3marek3@_NOSPAM_gmail.com>

    ..coś ci się kolego osoby pomyliły , ciekawi mnie jednak jak ten motocykl
    był mocno rozbity...
    Robert W.napisal

  • 33. Data: 2011-03-04 15:17:33
    Od: Glub <g...@g...com>

    Robert W. <robert.apartamenty@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > N1napisal

    > Oświadczam,że udało się porozumieć się ze sklepem MotoSky.Przeprosili za
    > całą sprawę i obiecali udzielić rekompensatę za zaistniałą sytuację.

    Przeprosili bo nie udało im sie zrobić Ciebie w bambuko.
    Zaproponowali jakąś konkretną rekompensatę?
    --
    Glub SW-T400

  • 34. Data: 2011-03-05 09:27:33
    Od: Magic <m...@w...pl>

    jeDrASS napisał(a):

    > no proszę.. jak ktoś bierze się za serwis to raczej ma doświadczonych
    > ludzi lub się uczy, jak się uczy to korzysta z serwisówek

    Widziałeś kiedyś faceta który czyta instrukcje ?
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 35. Data: 2011-03-05 10:06:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Mar, 10:27, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Widziałeś kiedyś faceta który czyta instrukcje ?

    Ja czytam na przykład. Po skończonej robocie żeby sprawdzić czy dobrze
    zrobiłem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2011-03-09 10:07:03
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 01.03.2011 11:48, AZ pisze:

    > Nooo. Niedlugo powiesz "poszedlem" a uslyszysz "mowi sie poszlem, wiesniaku,
    > poszlem"...

    poszłem gdyż miałem blisko, poszedłbym gdyby było daleko
    cr by Bałtroczyk

    - gildor

  • 37. Data: 2011-03-09 11:56:17
    Od: g...@p...onet.pl

    Witaj Kolego,

    widac, ze nigdy nie byles w sadzie i nie masz pojecia jak dzialaja. To ze masz w
    rodzinie prawnikow to jeszcze o niczym nie swiadczy :-)

    Dam Ci przyklad z wlasnych doswiadczen. Kupilem fabrycznie nowy motor u dealera
    (faktura zakupu, homologacja itd). Okazalo sie ze dealer sciagna moto w GB i
    sprzedal mi z lampa angielska i licznikiem drogowym w milach. Przy zakupie
    naturalnie nie zostalem o tym poinformowany. Bylem w sadzie w II instancjach
    i.... przegralem :-)) Bo jak sad uzasadnil "niska szodliwosc i bardzo latwo
    mozna wade usunac, poprzez wymiane lampy". Nikogo nie obchodzi ze oslepialem
    jadacych z naprzeciwka, ryzykowalem zdrowie i zycie a homologacja nie zgadza sie
    z motorem!!!

    Dodam jeszcze, ze zlozylem zawiadomienie do prokuratury o prawdopodobienstwie
    popelnienia przestepstwa "falszowanie homologacji" i co... i nic "czyn nie nosi
    sladow przestepstwa"!!!!

    To tyle w temacie sadow i sprawiedliwosci.

    ps. celowo sad i prokurat. pisze z malej litery bo niem mam szacunku do tych
    instytucji.

    Pozdr
    Motocyklista od 12 lat

  • 38. Data: 2011-03-09 12:36:20
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> a zadziorny jak jastrząb:

    > Nikogo nie obchodzi ze oslepialem
    > jadacych z naprzeciwka, ryzykowalem zdrowie i zycie a homologacja nie
    > zgadza sie
    > z motorem!!!

    Jak sam miałeś to w doopie i jeździłeś jak palant...

> [...]
    > prawdopodobienstwie
    > popelnienia przestepstwa "falszowanie homologacji" i co... i nic "czyn nie

    Typowy oszołom, co pójdzie do Strasburga a lampy za stówke nie wymieni...

    Zdroofka Johnny

  • 39. Data: 2011-03-09 17:08:36
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Johnny"
    Jak sam miałeś to w doopie i jeździłeś jak palant...
    Typowy oszołom, co pójdzie do Strasburga a lampy za stówke nie wymieni...

    Jakie to polskie - zaladowali cie w chuj???
    to twoj problem ze sie dales...
    Chcesz po prostu byc prawidlowo zalatwiony???
    przypierdalasz sie...
    etc...
    A cfaniaczki zacieraja lapki

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 40. Data: 2011-03-09 23:38:00
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 09.03.2011 12:56, g...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > jadacych z naprzeciwka, ryzykowalem zdrowie i zycie a homologacja nie zgadza sie

    Wstrząsnęła mną Twoja historia, uważam, że to że nikogo nie zabiłeś
    przez tę lampę ani sam nie zginąłeś to prawdziwy cud! A taki licznik
    wyskalowany w milach, nie zauważony przy zakupie, to dopiero jest
    morderczy. Ponoć nie uspokaja się dopóki nie zostanie obryzgany krwią
    motocyklisty z 12-to letnim stażem.

    --
    pzdr.
    zefir