  • 1. Data: 2003-09-14 16:18:57
    Temat: VECTRANET
    Od: "TLC" <n...@m...com>

    Witam wszystkich,

    Czy ktoś z grupowiczów korzysta z Internetu przez kablówkę "Vectra"?
    Jeśli tak, to proszę o opinię. Jaka jest szybkość w Polsce i na świecie.
    Jakie są pingi?
    Może znacie wyjścia Vectry do innych ISP. Jak z obsługą klienta?

    TIA

    TLC

  • 2. Data: 2003-09-15 08:34:14
    Temat: Re: VECTRANET
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    > Czy ktoś z grupowiczów korzysta z Internetu przez kablówkę "Vectra"?
    > Jeśli tak, to proszę o opinię. Jaka jest szybkość w Polsce i na świecie.

    z tego co wiem to w raciborzu vectra korzysta z łaczy od tktelekom.
    pewnie tam gdzie się da też z tego korzysta bo są tanie i w miarę dobre.

    > Jakie są pingi?

    zdolny admin moze Ci zrobić takie piękne pingi ze nie uwierzysz, ale reszta
    uslug/protokołów będzie się wlokła.... to nie coś co swiadczy o łączu..

    Marcin

  • 3. Data: 2003-09-15 08:34:46
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@p...onet.pl>

    Jakie miasto ?
    podam przyklad - Żary (lubuskie).
    łącze na całą sięc 2mb od polpaka, NAT.

    Marcin

  • 4. Data: 2003-09-15 15:24:26
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...Gubernat.NET>

    On Sun, 14 Sep 2003 16:18:57 +0000 (UTC), TLC <n...@m...com> wrote:
> [...]
    > Jakie są pingi?
    > Może znacie wyjścia Vectry do innych ISP. Jak z obsługą klienta?

    Z tego co widzę po hoście pytanie pada o Wrocław
    Z tego co widze: Polpak, Energis, TKTelekom

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2003-09-15 20:03:32
    Od: "Bartosz \"Beerman\" Mierzwiak" <b...@u...home.pl>

    Użytkownik TLC napisał:

> [...]
    > Jakie są pingi?
    > Może znacie wyjścia Vectry do innych ISP. Jak z obsługą klienta?

    Korzystam z VectraNETu we wroclawiu, lacze 256/128 kbps.
    pingi sa dobre (w tej chwili do onetu na przyklad ok. 20ms)
    Nie ma zadnych problemow z uzyskaniem maksymalnych deklarowanych
    predkosci o kazdej porze. Awaryjnosc jest bardzo niewielka.
    Ogolnie jestem zadowolony.
    O ile wiem vectra ma wyjscia przez Polpak, Kolpak oraz Energisa.
    Jedyny problem jaki mam jest taki, ze od pol roku nie moge sie
    doprosic o RevDNSa...
    Calosc kosztuje mnie 110 pln brutto miesiecznie (100 pln abonament
    +10 pln za staly publiczny adres IP).

    pozdrawiam, B.

  • 6. Data: 2003-09-15 20:03:37
    Od: Radek B <r...@i...pl>

    TLC pisze:
    >Czy ktoś z grupowiczów korzysta z Internetu przez kablówkę "Vectra"?

    Ja.

    >Jeśli tak, to proszę o opinię. Jaka jest szybkość w Polsce i na świecie.

    Taka jak w polpaku :) Ok. 20-25 kilobajtów/sek przy 256/128. Zależy od
    konkretnej lokalizacji, pory dnia, ilości łącz do internetu po stronie
    Vectry. Trzeba przyznać, że mniej więcej, w miarę potrzeb dokupują nowe
    łącza.

    >Jak z obsługą klienta?

    Tak sobie. Raz była awaria jednego z łącz i internet chodził tragicznie.
    Admin początkowo twierdził że wszystko jest w porządku. Awarię usunięto
    po 2 czy 3 dniach. Na lokalnej grupie dyskusyjnej pojawiły się
    przeprosiny.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !