  • 1. Data: 2003-09-15 15:23:50
    Temat: news.tpi.pl a idsl.
    Od: "januszek" <k...@p...irc.pl>

    Czy istnieje jakis "cudowny" sposob na to aby z dsl-a tudziez z sdi
    swobodnie korzystac z tego serwera?

    januszek

  • 2. Data: 2003-09-15 17:54:36
    Temat: Re: news.tpi.pl a idsl.
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "januszek" <k...@p...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Czy istnieje jakis "cudowny" sposob na to aby z dsl-a tudziez z sdi
    > swobodnie korzystac z tego serwera?

    Chyba jedyny skuteczny to zmienić serwer, bo korzystanie z tego serwera to
    ostatnio istna mordęga. Zassanie 200 - 300 nagłówków trwa czasami nawet
    kilkadziesąt sekund (sic!). Mało tego - bardzo często występują timeouty.
    Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale na SDI działało to o wiele lepiej.

    Pink

  • 3. Data: 2003-09-15 18:06:36
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <bk44tk$oo6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    januszek <k...@p...irc.pl> wrote:

    > Czy istnieje jakis "cudowny" sposob na to aby z dsl-a tudziez z sdi
    > swobodnie korzystac z tego serwera?

    W moim przypadku (zarówno SDI, jak i iDSL) ten cudowny sposób nazywał
    się newsreader (Netscape, slrn; innych nie testowałem).

    --
    Jacek Politowski

  • 4. Data: 2003-09-15 18:06:39
    Od: januszek <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

> [...]
    >Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale na SDI działało to o wiele lepiej.

    Uzywam rownolegle SDI oraz iDSL i wszystko zalezy od dnia. Czasem
    dziala lepiej na SDI a czasem na iDSL. Nie ma reguly.

    januszek

  • 5. Data: 2003-09-15 18:11:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 15 Sep 2003 15:23:50 +0000 (UTC), januszek
    <k...@p...irc.pl> napisał:

    > Czy istnieje jakis "cudowny" sposob na to aby z dsl-a tudziez z sdi
    > swobodnie korzystac z tego serwera?

    Korzystam non-stop i poza timeoutami, zdarzajacymi sie glownie w ciagu
    dnia, zadnych uwag nie mam.

    M.

  • 6. Data: 2003-09-15 20:03:22
    Od: Grzegorz Czechowski <c...@N...xpam.de>

    On Mon, 15 Sep 2003 17:54:36 +0000 (UTC)
    "Pink" <P...@W...op.pl> wrote:

> [...]
    > czasami nawet kilkadziesąt sekund (sic!). Mało tego - bardzo często
    > występują timeouty. Nie wiem czy to ma jakiś związek, ale na SDI

    U mnie również z SDI news.tpi.pl o wiele szybciej śmigał. Teraz na iDSL
    512 czasami, aż do przesady ściaganie nagłówków trwa zdecydowanie za
    długo. Zgadzam się z opinią, że to zależy od pory dnia - rano jest wręcz
    idealnie ...

    --
    Pozdrawiam - G.C(z).
    c...@d...xpam.de