  • 1. Data: 2009-09-23 15:09:32
    Temat: VS 1400 Intruder: redukcja do trojki niechetnie
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com>

    Witam,
    Mam problem ze skrzynia w Intruderze: po ostrzejszym hamowaniu biegami
    trojka wchodzi niechetnie, czasem musze mocno przegazowac, zeby
    zaskoczylo i dalo sie zredukowac do trojki. Przy spokojnej jezdzie
    wszystko dziala OK. Problem zaczal wystepowac jakies 3 tygodnie temu,
    zdarza sie to tylko po dluzszej jezdzie po gorkach, kiedy duzo hamuje
    silnikiem.
    Czy to znana przypadlosc tego modelu? Czy dla naprawienia tego bedzie
    trzeba wybebeszyc caly silnik, czy wystarczy podlubac w tej czesci
    skrzyni, ktora nie plywa w oleju (wypatrzylem w dokumentacji, ze to
    naprawienia niektorych usterek nie trzeba wyjmowac silnika, tylko nie
    jestem pewien czy ta usterka do tej kategorii nalezy).
    Moto to Suzuki Intruder VS 1400 GLP z r2000, skrzynia 5-biegowa, mam
    go od roku, wczesniej byl w USA, na liczniku przebieg 20000,
    prawdziwego nie znam. W maju nalalem oleju Motul 10W40 5100 Ester.
    Dzieki! Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-09-23 17:57:25
    Od: Nina <n...@g...com>

    On 23 Wrz, 17:09, "Grzegorz P." <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > wszystko dziala OK. Problem zaczal wystepowac jakies 3 tygodnie temu,
    > zdarza sie to tylko po dluzszej jezdzie po gorkach, kiedy duzo hamuje
    Czy w intruderze sprzęgło jest hydrauliczne? Jeżeli tak to kiedy
    wymieniałeś w nim plyn hamulcowy? U mnie w zygzaku jak już jest
    problem z biegami tzn. redukcja, wrzucanie jedynki to znak że czas
    wymienić płyn w sprzęgle. Po prostu tak jakby sprzęgło do końca nie
    wysprzęglało.

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-09-23 18:39:56
    Od: "Grzegorz P." <g...@g...com>

    On 23 Wrz, 19:57, Nina <n...@g...com> wrote:

> [...]
    > problem z biegami tzn. redukcja, wrzucanie jedynki to znak że czas
    > wymienić płyn w sprzęgle. Po prostu tak jakby sprzęgło do końca nie

    No fakt, plynu nie wymienialem i nie pomyslalem o tym. Wymienie.
    Dzieki!
    Grzegorz

  • 4. Data: 2009-09-23 18:50:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Nina pisze:

    > Czy w intruderze sprzęgło jest hydrauliczne?

    Tak

    > Jeżeli tak to kiedy
    > wymieniałeś w nim plyn hamulcowy? U mnie w zygzaku jak już jest
    > problem z biegami tzn. redukcja, wrzucanie jedynki to znak że czas
    > wymienić płyn w sprzęgle.

    A najczesciej wystarczy je porzadnie odpowietrzyc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-09-23 19:36:38
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 20:50, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A najczesciej wystarczy je porzadnie odpowietrzyc.

    W jaki sposób? No i dlaczego miałaby pomagać wymiana płynu na
    zapowietrzenie? Płyn hamulcowy zmieniałem tradycyjnie pompując klamką
    i przelałem przez układ sporo płynu - 0.25l.

    --
    Artur

  • 6. Data: 2009-09-23 19:59:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > W jaki sposób? No i dlaczego miałaby pomagać wymiana płynu na
    > zapowietrzenie? Płyn hamulcowy zmieniałem tradycyjnie pompując klamką
    > i przelałem przez układ sporo płynu - 0.25l.

    Przykro mi ale nie wiem kogo i o co pytasz.

  • 7. Data: 2009-09-23 20:04:57
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 21:59, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Przykro mi ale nie wiem kogo i o co pytasz.

    Pytam Ciebie :) Napisałeś, że "najczesciej wystarczy je porzadnie
    odpowietrzyc" więc zapytałem w jaki inny sposób niże poprzez przelanie/
    zmianę płynu. Napisałem wcześniej z innego konta przez przypadek.

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-09-23 20:10:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Artur Zabroński pisze:

    > Pytam Ciebie :) Napisałeś, że "najczesciej wystarczy je porzadnie
    > odpowietrzyc" więc zapytałem w jaki inny sposób niże poprzez przelanie/
    > zmianę płynu. Napisałem wcześniej z innego konta przez przypadek.

    Ale zdajesz sobie sprawe ze piszemy to u sprzegle ?

  • 9. Data: 2009-09-23 20:14:13
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 22:10, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ale zdajesz sobie sprawe ze piszemy to u sprzegle ?

    No tak? Czy tu panują inne zasady niż przy hamulcu?

    --
    Artur

  • 10. Data: 2009-09-23 20:17:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>