  • 21. Data: 2010-08-03 01:02:41
    Temat: Re: Vin Checker
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-02 23:42, Arbiter pisze:

    > nie działa więc jest to zwykły spam

    Dla kogoś kto jest inteligentny działa po prostu trzeb użyć mózgu :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 22. Data: 2010-08-03 02:37:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-08-03 01:02, Chris pisze:

    > Dla kogoś kto jest inteligentny działa po prostu trzeb użyć
    > mózgu :)

    Raczysz żartować, nazywając to "porzygiwanie" "działaniem" ...

    Tym se człek nawet dupy nie ma jak podetrzeć.

    6008

  • 23. Data: 2010-08-03 09:09:56
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" nabazgrał:
    > Raczysz żartować, nazywając to "porzygiwanie" "działaniem" ...
    > Tym se człek nawet dupy nie ma jak podetrzeć.

    Dobrze marny handlarzu :) jak widać zaczynacie się już bać :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 24. Data: 2010-08-03 09:49:46
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Chris pisze:
    > Dobrze marny handlarzu :) jak widać zaczynacie się już bać :)

    Przypomniało mi się, oglądałem astrę H auto miał mieć oryginalny lakier,
    przyjechałem na miejsce wyszło, że lakierowane drzwi i błotnik. Gościu
    twierdził, że o niczym nie wiem. Dziwne tylko, że auto stało w garażu
    gdzie był pistolet lakierniczy oraz rękawice i szmaty upaprane właśnie w
    takim samym lakierze :) Czyżby zbieg okoliczności?

    --
    krzysiek82

  • 25. Data: 2010-08-03 11:57:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-03 09:09, Chris pisze:
    > "Rafał \"SP\" Gil" nabazgrał:
    >
    > Dobrze marny handlarzu :) jak widać zaczynacie się już bać :)

    ROTFL.
    Logika raczej nie jest twoją mocną stroną.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2010-08-03 12:21:49
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał:

    > ROTFL.
    > Logika raczej nie jest twoją mocną stroną.

    Następny zbawca świata :) zapraszam na konsultacje lekarskie przydadzą się
    na pewno :)

  • 27. Data: 2010-08-03 12:23:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-03 12:21, Chris pisze:
    > Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał:

    > Następny zbawca świata :) zapraszam na konsultacje lekarskie przydadzą
    > się na pewno :)

    Jeszcze chwila, a będziesz przekonany, że to grupa samych handlarzy.
    Więc sam się lecz.

  • 28. Data: 2010-08-03 12:34:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał:

    > Następny zbawca świata :) zapraszam na konsultacje lekarskie przydadzą
    > się na pewno :)

    Długo tak możesz?
    Masz zamiar zwyzywać każdego, kto Ci zwróci uwagę na niestosowność Twojego
    zachowania tutaj?

  • 29. Data: 2010-08-03 12:47:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Chris* napisał(-a):

    > http://www.bezwypadkowy.net/vin-checker/checker
    >
    > Ruszył Vin Checker na razie beta ale już po nr. Vin potrafi szukać aut
    > amerykańskiech szrotów wraz ze zdjęciami, poza tym dekoduje większość
    > marek z opisem wyposażenia.
    > Tym co szukają auta polecam zajrzeć i sprawdzić zanim się kupi.

    Po sprawdzeniu VIN zabrało 1pkt. Po wypełnieniu ankiety i powrocie na
    poprzednia stronę zabrało kolejny. A po zatwierdzeniu wyboru w ankiecie
    coś się rozsypało na stronie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 30. Data: 2010-08-03 13:07:24
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak nabazgrał:

    > Jeszcze chwila, a będziesz przekonany, że to grupa samych handlarzy.

    A czy gdzies napisałem "grupa" ??

    Że się tak spytam sprawdzałeś działania checkera ?? bo ja tak i wiem jak
    działą a działa dobrze.