  • 1. Data: 2014-10-15 12:56:18
    Temat: Virgin Mobile
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Czy ktoś z Was korzysta z usługi tej firmy w ramach opcji prepaid?
    Chodzi mi o to jak wyglada cennik takiej usługi. Na ich stronie widzę że
    koszt startera opiewającego na 2GB danych, nielimitowane SMSy i 100
    minut do wszystkich za 19zł, termin 30 dni. A jak to będzie wyglądać po
    30tu dniach, czy nadal te same wartości będzie można kupić za
    doładowanie za 19zł? Z tego co widzę nawet nie ma doładowania za taką
    sumę..

  • 2. Data: 2014-10-15 14:16:36
    Temat: Re: Virgin Mobile
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@o...com>

    W dniu 2014-10-15 o 12:56, Trybun pisze:

> [...]
    > 30tu dniach, czy nadal te same wartości będzie można kupić za
    > doładowanie za 19zł? Z tego co widzę nawet nie ma doładowania za taką
    Jest
    https://virginmobile.pl/oferta-mam-numer

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2014-10-15 14:26:41
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-15 14:16, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

    > Jest
    > https://virginmobile.pl/oferta-mam-numer

    Super, Dzięki bardzo za namiary.