  • 1. Data: 2014-10-15 21:40:25
    Temat: najtańszy internet prepaid / abo
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Gdzie internet wychodzi najtaniej ?
    Może być abonament, może być prepaid... bez znaczenia.

    Potrzebuję ok. 4-5 GB miesięcznie

    Do tej pory testowałem NJU, usługa miesio: po wydaniu 19zł, dostawałem 3GB,
    ale to okazało się dla mnie za mało.

  • 2. Data: 2014-10-15 21:43:06
    Temat: Re: najtańszy internet prepaid / abo
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.10.2014 21:40, Karol pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebuję ok. 4-5 GB miesięcznie
    >
    > Do tej pory testowałem NJU, usługa miesio: po wydaniu 19zł, dostawałem 3GB,
    poczytaj o chipsach lays w kontekscie internetu w orange
    ToMasz
    Ps w virgin 4 gb za 29/21zł
    w RMB 2giga za 30zł, ale YT gratris

  • 3. Data: 2014-10-15 21:44:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Karol wrote:
    > Gdzie internet wychodzi najtaniej ?
    > Może być abonament, może być prepaid... bez znaczenia.

    No, najtaniej wychodzi w Aero2 :-)

  • 4. Data: 2014-10-15 23:49:21
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 15 Oct 2014 21:40:25 +0200, Karol <k...@1...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Potrzebuję ok. 4-5 GB miesięcznie
    >
    >Do tej pory testowałem NJU, usługa miesio: po wydaniu 19zł, dostawałem 3GB,

    W lyca mobile jest teraz promo na pakiety netowe duże ważne 30 dni,
    ile potrwa to nie wiem ale wygląda to tak:
    3GB 15zł
    5GB 25zł
    Tyle że jest problem z tymi pakietami że jak kartę włożysz do modemu
    to z netu nie skorzystasz, bo blokują. Jak w telefonie to będzie
    działać.
    Wejdź na stronę lycamobile.pl potem w zakładkę usługi/pakiety
    internetowe.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-10-16 01:27:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-15 21:40, Karol pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebuję ok. 4-5 GB miesięcznie
    >
    > Do tej pory testowałem NJU, usługa miesio: po wydaniu 19zł, dostawałem 3GB,

    Tak-Tak 6GB za 30 zł.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-10-16 09:57:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    dizel wrote:

> [...]
    > Tyle że jest problem z tymi pakietami że jak kartę włożysz do modemu
    > to z netu nie skorzystasz, bo blokują. Jak w telefonie to będzie

    Skąd oni wiedzą, że korzystam z modemu, a nie z telefonu?
    A tablet na Androidzie kwalifikuje się jako modem, czy jako telefon?
    Jeśli włączę na tablecie hotspota wifi, to będzie działało?

    Pytam z czystej ciekawości.

  • 7. Data: 2014-10-16 13:46:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 16 Oct 2014 09:57:56 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Skąd oni wiedzą, że korzystam z modemu, a nie z telefonu?

    Po IMEI urządzenia oczywiście

    >A tablet na Androidzie kwalifikuje się jako modem, czy jako telefon?
    >Jeśli włączę na tablecie hotspota wifi, to będzie działało?
    >
    >Pytam z czystej ciekawości.

    Tego to już nie wiem bo się zbytnio w to nie zagłębiałem. Jak cię to
    interesuje to przeczytaj ten wątek:
    http://forum.jdtech.pl/Watek-nie-polecam-lycamobile
    Na telepolis też o tym było na forum ale nie chcę mi się szukać.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-10-17 10:24:12
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-10-15 21:44, Poldek pisze:

    > No, najtaniej wychodzi w Aero2 :-)

    Odkąd zrobili captcha to się mało praktyczne zrobiło. A na urządzeniach
    przenośnych praktycznie bezużyteczne.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-10-17 13:58:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr" m1qjn1$mtl$...@n...news.atman.pl

    > Odkąd zrobili captcha to się mało praktyczne zrobiło. A na urządzeniach przenośnych
    praktycznie bezużyteczne.

    Ja już aż jeden raz skorzystałem z Aero2!!!
    15 października był ten pierwszy raz!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-10-17 23:06:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu>

    > Skąd oni wiedzą, że korzystam z modemu, a nie z telefonu?

    Te urządzenia cośtam wysyłają na swój temat, ale nie znam szczegółów