-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Łukkasz <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: W czym lepszy jest Merc E od C, Audi A6 od A4 itd ? (poza przestronnością)
Date: Sat, 29 Dec 2012 01:16:26 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 33
Message-ID: <kblcom$t45$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 095160130156.rudaslaska.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1356740182 29829 95.160.130.156 (29 Dec 2012 00:16:22 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Dec 2012 00:16:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
Thunderbird/14.0
X-Antivirus: avast! (VPS 121228-0, 2012-12-28), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2477567
[ ukryj nagłówki ]Zastanawiam się nad problemem z tematu, zakładając mamy nadmiar kasy, to
dlaczego miałbym kupić klasę E zamiast C + zaoszczędzić 50-100 tysięcy?
Nie liczę: przestronności wnętrza, miejsca na nogi w tyle, opcjonalnej
tylnej pojedynczej kanapy w E, wyglądu i szpanu :)
Klasy C i E mają na dziś te same:
- silniki
- skrzynie automatyczne
- zawieszenie (zakładam że E z klasycznym, nie pneumatycznym),
- opcjonalne zawieszenie adaptacyjne (uwaga j.w.)
- wydaje się że jakość wykończenia wnętrza w C Avangarde jest taka sama
jak E, a wręcz wnętrza są bardzo podobne
Jeszcze niedawno myślałem że to co wyróżnia A6/E od A4/C jest wyciszenie
wnętrza, bo auto większe i droższe ma lepsze np. podwójne szyby, jako że
jest większe to jest o wiele więcej miejsca na materiały tłumiące. Ale
znalazłem na adac.de głośności przy 130. Tu przykłady:
Audi A4 Allroad 2.0 Turbo benzyna: 65db
http://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detai
l.aspx?IDTest=4314
Merc C 180 z ciut starszym silnikiem: 65db
http://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detai
l.aspx?IDTest=3865
A tu nawet Audi A5 z 64dB:
http://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/detai
l.aspx?IDTest=4169
Jak ktoś poszuka, to nawet Mercedes S 350 ma tutaj 65 dB !
To wyjaśni mi ktoś, po co mi E zamiast C, nie licząc np. szpanu czy
miejsca wewnątrz, czy wyglądu bardziej dostojnego ?????????????????????
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.12 10:58 LEPEK
- 29.12.12 12:00 J.F.
- 29.12.12 12:11 Marek Dyjor
- 29.12.12 12:16 Cavallino
- 29.12.12 12:39 Łukkasz
- 29.12.12 12:40 Łukkasz
- 29.12.12 12:41 Łukkasz
- 29.12.12 12:44 Cavallino
- 29.12.12 12:44 Cavallino
- 29.12.12 12:46 Łukkasz
- 29.12.12 12:47 Łukkasz
- 29.12.12 12:54 Cavallino
- 29.12.12 12:58 Rafał Grzelak
- 29.12.12 13:01 Łukkasz
- 29.12.12 13:15 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Co dalej z Izerą...
- 2024-05-28 Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- 2024-05-28 czy zabioro mu auto?
- 2024-05-27 Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- 2024-05-27 coraz trudniejsze rozmowy o OC
- 2024-05-28 Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- 2024-05-28 Boję siię capa...
- 2024-05-24 Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-05-27 PT500
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=