  • 1. Data: 2011-09-19 10:46:55
    Temat: W-wa - Augustów
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Witam,
    jadę w najbliższy piątek pod wieczór do Augustowa.
    Prośba o podpowiedź:
    jechać Ostrów Maz. - Łomża
    czy Ostrów Maz. - Zambów - Łomża
    bo wiem że jakiś czas temu droga 677 Ostrów Maz. - Łomża
    była kiepska.
    A może coś się poprawiło/zmieniło/wyremontowało tam?

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2011-09-19 12:13:46
    Temat: Re: W-wa - Augustów
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Tadeusz" <...@s...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > bo wiem że jakiś czas temu droga 677 Ostrów Maz. - Łomża
    > była kiepska.
    > A może coś się poprawiło/zmieniło/wyremontowało tam?

    Droga nie jest zla. Jesli nie ma robot drogowych (sprawdz na Targeo albo na
    stronie GDDiA), to IMHO nie warto objezdzac przez Zambrow.

    --
    Axel

  • 3. Data: 2011-09-19 15:46:59
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > bo wiem że jakiś czas temu droga 677 Ostrów Maz. - Łomża
    > była kiepska.
    > A może coś się poprawiło/zmieniło/wyremontowało tam?

    Zdecydowanie warto do Zambrowa, droga Ostrow - Lomza jest w fatalnym stanie.

    sz.

  • 4. Data: 2011-09-19 15:50:23
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    szufla wrote:

    > Zdecydowanie warto do Zambrowa, droga Ostrow - Lomza jest w fatalnym
    > stanie.

    Jesli od maja nic sie nie zmienilo, to zdecydowanie warto przez Zambrow.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl