  • 1. Data: 2010-08-06 22:31:01
    Temat: WY 60164 - do odbioru ...
    Od: "Rafał "SP" Gil" <d...@W...gazeta.pl>

    W ramach ulew w okolicach zalanego tunelu na Techników (Włochy) - oddam w dniu
    jutrzejszym i pojutrzejszym tablicę rejestracyjną nr WY 60164 .

    W poniedziałek oddam tą blachę na komisariacie na 17 stycznia.

    W w/w okolicy widoczne były również blachy WA ***** i KLI **** ... strzelam,
    że mieszkańców WŁOCH (Okolice sympatycznej/potrzebnej/wałowickiej.

    ZDRAVIM !

    P.S. Woda wlała mi się progami do auta podczas przekraczania 3 zalanych tuneli ;)

  • 2. Data: 2010-08-06 22:34:07
    Temat: Re: WY 60164 - do odbioru ...
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > P.S. Woda wlała mi się progami do auta podczas przekraczania 3 zalanych
    > tuneli ;)

    to już się łapie pod auto po powodzi? ;-p

    brat

  • 3. Data: 2010-08-07 01:42:04
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > P.S. Woda wlała mi się progami do auta podczas przekraczania 3
    > zalanych tuneli ;)

    Prules przez te tunele? Twardziel.
    Na dzwigowej, trasie ak, wolskiej, przy zachodnim - wszedzie masakra.
    Osobiscie balem sie wjechac w takie bajoro, ale cofnac tez nie bylo
    gdzie - na szczescie nie wlewalo sie nic. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2010-08-07 07:37:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 Aug 2010 01:42:04 +0200, Rafał Grzelak wrote:

    >Prules przez te tunele? Twardziel.

    Auto sluzbowe :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-08-07 08:35:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-08-07 07:37, J.F. pisze:
    (ciach)
    > Auto sluzbowe :-)

    No właśnie: jak służbowe, to można wszystko.