  • 1. Data: 2011-06-26 14:53:52
    Temat: Wadliwy egzemplarz aparatu?
    Od: Adam Grabowski <g...@g...com>

    Witajcie

    Możecie pomóc mi ustalić, czy kupiony egzemplarz Fuji S3200 ma problem
    z optyką?

    Lewa strona kadru w ogóle nie ma ostrości, ale są też inne miejsca,
    gdzie to widać.

    http://img225.imageshack.us/img225/7379/dscf0385su.j
    pg (~4MB)
    http://efreepix.com/images/dscf0406.jpg (~7MB)

    Dla porównania sample ze storny Fuji

    http://www.fujifilm.com/products/digital_cameras/s/f
    inepix_s3200/sample_images/

    Trochę OT: Jeżeli faktycznie to wada, czy mógłbym skorzystać z
    "niezgodności towaru z umową"?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-26 17:52:14
    Temat: Re: Wadliwy egzemplarz aparatu?
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 16:53, Adam Grabowski pisze:
    > Witajcie
    >
    > Możecie pomóc mi ustalić, czy kupiony egzemplarz Fuji S3200 ma problem
    > z optyką?

    z tego co widać - tak

  • 3. Data: 2011-06-26 20:17:10
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message

    > z tego co widać - tak

    Pomijającc wadę o której wspomniano - dawno nie widziałem tak koszmarnego
    technicznie zdjęcia. Glaca z zniekształceniami, wyprane szczegóły, jakies
    agresywne odszumianie. Jednym słowem koszmar.
    Pierwsze co bym zrobił to pozbyłbym się tego aparatu.

  • 4. Data: 2011-06-26 21:02:31
    Od: yarecky <2...@x...pl>

> [...]
    inepix_s3200/sample_images/

    > Trochę OT: Jeżeli faktycznie to wada, czy mógłbym skorzystać z

    Witam.

    Czy obrabiałeś w jakikolwiek sposób to pierwsze zdjęcie?
    Jest okropne! Wygląda, jakby ktoś przejechał po nim kilkoma filtrami
    jednocześnie, brakuje szczegółów, ostrości - ogólnie masakra.

    Po powrocie sprzętu z serwisu proponuję zmianę aparatu, chyba że da się
    oddać ten sprzęt lub wymienić na inny (najlepiej z innej stajni).

    Swoją drogą, zdjęcia z tego modelu na stronie Fuji też nie rzucają na
    kolana.

    Yarecky.

  • 5. Data: 2011-06-27 10:58:45
    Od: Wojtek Hintzke gazeta Rumska <w...@g...pl>

    W dniu 2011-06-26 23:02, yarecky pisze:

> [...]
    > oddać ten sprzęt lub wymienić na inny (najlepiej z innej stajni).
    >
    > Swoją drogą, zdjęcia z tego modelu na stronie Fuji też nie rzucają na

    Witam.
    Miałem kiedyś sprzęt tego producenta, ale jakość była zdecydowanie
    lepsza. Na moje oko to jest jakaś wada matrycy... dawaj do serwisu póki
    możesz.
    Miałem 2 lata temu problem z AF w swoim D300 a był już 2 miesiące po
    gwarancji. W tym momencie ratuje Cię tylko "niezgodność towaru z umową" :)
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-06-27 12:25:45
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 27.06.2011 12:58, Wojtek Hintzke gazeta Rumska wrote:

    > Witam.
    > Miałem kiedyś sprzęt tego producenta, ale jakość była zdecydowanie
    > lepsza. Na moje oko to jest jakaś wada matrycy... dawaj do serwisu póki
    > możesz.

    Raczej wygląda to na wadę obiektywu, jedna soczewka przestawiona.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 7. Data: 2011-06-27 13:37:29
    Od: " Adam G" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witaj

    yarecky <2...@x...pl> napisał(a):

    > Czy obrabiałeś w jakikolwiek sposób to pierwsze zdjęcie?
    > Jest okropne! Wygląda, jakby ktoś przejechał po nim kilkoma filtrami
    > jednocześnie, brakuje szczegółów, ostrości - ogólnie masakra.

    Nie obrabiałem żadnego z tych zdjęć, byłoby to bez sensu, skoro chcę wiedzieć
    jakie wady widzicie :)

  • 8. Data: 2011-06-27 13:42:57
    Od: "Adam G" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witaj

    Wojtek Hintzke gazeta Rumska <w...@g...pl> napisał(a):

    > Miałem kiedyś sprzęt tego producenta, ale jakość była zdecydowanie
    > lepsza. Na moje oko to jest jakaś wada matrycy... dawaj do serwisu póki
    > możesz.

    Mam (jeszcze) Fuji S5600, i kieszonkowy A220 - nawet on mnie tak nie wkurzył.
    Ten 3200 to sprzęt kupiony miesiąc temu, ale nie było okazji wcześniej
    przyglądnąć się fotkom, robiłem gdy była okazja i czekały na lepsze czasy,
    teraz mogę je w buty wsadzić ;) A aparat poszedł z reklamacją.

  • 9. Data: 2011-06-27 18:29:08
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 22:17, Gil pisze:

> [...]
    > szczegóły, jakies agresywne odszumianie. Jednym słowem koszmar.
    > Pierwsze co bym zrobił to pozbyłbym się tego aparatu.

    przede wszystkim do granic absurdu wyostrzone, że aż widać obwódki wokół
    detali.... ten aparat robi dramat ze zdjęcia, chyba, że to można wyłączyć.

  • 10. Data: 2011-06-27 19:38:54
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > przede wszystkim do granic absurdu wyostrzone, że aż widać obwódki wokół
    > detali.... ten aparat robi dramat ze zdjęcia, chyba, że to można wyłączyć.

    Z exifu widać, że sharpness - normal, quality - fine, ISO 64. Tak więc
    aparat ustawiony prawidłowo.
    Jedyne do czego można by się przyczepić to scene mode - landscape.
    A w tym trybie zwykle aparat podbija kontrast i może dodatkowo wyostrza.
    Jak na 14 Mpix i przykładowe zdjęcie to jest tragedia.
    Aparat ewidentnie nie nadaje się do użytku.