  • 1. Data: 2011-06-26 17:16:32
    Temat: wybor dobrej ladowarki AA/AAA
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Zastanawiam sie nad wyborem dobrej sprawdzonej ladowarki. Znalazlem
    kilka pierwsza jest najdrozsza - czy warta jest swej ceny? Dzieki za
    wszelkie opinie. Ewentualnie jakies inne propozycje - porownywalne...

    Powerex MH-C9000
    Technoline BC-900
    Technoline BC-700

    K.

  • 2. Data: 2011-06-26 17:41:43
    Temat: Re: wybor dobrej ladowarki AA/AAA
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > wszelkie opinie. Ewentualnie jakies inne propozycje - porownywalne...
    >
    > Powerex MH-C9000
    > Technoline BC-900
    > Technoline BC-700
    >
    > K.

    tutaj masz 10 stron opinii i porównań :)
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic824118-0.html

  • 3. Data: 2011-06-26 21:20:38
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iu7phg$q7h$...@i...gazeta.pl,
    kyte <k...@n...com> nastukał:
> [...]
    > Znalazlem kilka pierwsza jest najdrozsza - czy warta jest swej ceny?
    > Dzieki za wszelkie opinie. Ewentualnie jakies inne propozycje -

    BC-900

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-06-27 07:06:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011, kyte wrote:

    > Witam. Zastanawiam sie nad wyborem dobrej sprawdzonej ladowarki. Znalazlem
    > kilka pierwsza jest najdrozsza - czy warta jest swej ceny?
> [...]

    IMVHO - tak.
    Dwie sprawy: ona jest SPORO większa od BC-xxx!
    Jak gdzieś widzisz zdjęcia na których wyglądają "podobnie", to weź
    i przeskaluj tak, aby rozmiar gniazd był ten sam.
    Albo poszukaj zdjęcia na którym obie są obok siebie.
    Inna rzecz, że BC-* mają zewnętrzny zasilacz (ale nie jest on
    przesadnie wielki).

    I druga: jeśli masz akumulatory ekhm... nieco zużyte (a chyba każdy
    kto regularnie i długo używa takie ma), takie nie nadające się już
    do lamby błyskowej lub fotoaparatu, ale doskonale działające w radiu
    czy lampce (brak problemu z prądem szczytowym), to uprzedzam że
    MH-C9000 "odrzuca" akumulatory które BC-* jeszcze ładują bez wybrzydzania.
    Z kolei przy intensywnym używaniu z BC-900 mam już przeboje ze stykami
    na przyciskach, a pierwszy egzemplarz, jeszcze pierwowzoru IC8800,
    już zaszwankował totalnie - niemniej przy tej cenie BC-* jak najbardziej
    JEST warto kupić, to raz, a po drugie ze względu na rozmiary właśnie
    to BC-900 uzywam znacznie częściej niż MH-*, więc nie wiem jak by
    z tymi stykami było jakbym to do MH-* co rusz coś wkładał i ustawiał.

    Nie wspominam o konieczności posiadania jakiejś głupiej ładowarki,
    niezależnie od tego którą ładowarkę się ma, którą można podładować
    akumulatory rozładowane do zera, bo nim do takich BC-* się zabierze
    to Ci tydzień zejdzie :> (prąd "spoczynkowy" to gdzieś 20mA, więc
    jak masz wyładowany DO ZERA to "kilka godzin" stanowi stanowczo
    krótki okres)

    Deklaracje:
    - tak, mam MH-C900 i BC-900 (oraz miałem IC8800 j.w.) tudzież mam
    znajomych z BC-700 (tyle, że nie używają ich rownie intensywnie
    jak ja)
    - owszem, wyładowywanie akumulatorów do zera to zdecydowanie zły
    pomysł, ale potencjalnych oponentów powiadamiam że akumulatory
    które się na to załapały jak najbardziej żyją, takoż że jak
    piszę DO ZERA to to znaczy do zera, a nie do 0,8V na przykład :P,
    a objaśniam że robi się to za pomocą lampy na żarówki która
    "sama" włączyła się w torbie :>
    - ewentualne inne objaśnienia on request ;)

    Ile masz tych akumulatorków "a obrocie"?
    Obstawiam, że BC-900 Ci starczy na wszystkie przypadki.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2011-06-28 09:17:57
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    http://obrazki.elektroda.net/3_1282476871.jpg