  • 1. Data: 2010-10-11 06:26:13
    Temat: Wady?
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    VW Passat B5 TDI 2.5/150 KM, przełom 2003/2004. Na 100% nie bity. Jakie
    fabryczne wady posiadają powyższe samochody? Na jakie elementy
    techniczne (mechanizmy) zwrócić uwagę przy kupnie?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-10-12 20:28:44
    Temat: Re: Wady?
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 06:26:13 +0200, Tata na pl.misc.samochody napisał(a):

    > VW Passat B5 TDI 2.5/150 KM, przełom 2003/2004. Na 100% nie bity. Jakie
    > fabryczne wady posiadają powyższe samochody? Na jakie elementy
    > techniczne (mechanizmy) zwrócić uwagę przy kupnie?

    Pierwsze primo :

    http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=19

    Drugie primo :

    Zawieszenie ( sprawdzić, czy nie stuka ), krańcówki drzwi ( czy zapala się
    lampka po każdorazowym otwarciu któregokolwiek z drzwi ), stukająca deska
    rozdzielcza, wilgoć pod dywanikami ( możliwość zalania modułu komfortu ),
    nie wiem czy AKN miało turbinę ze zmienną geometrią, ale jeśli tak, to 3
    biegi i but prawie do czerwonego pola i szukamy "notlauf'a", dwumas.
    Oczywiście niezastąpiony będzie laptop + kabelek, można zrobić logi
    dynamiczne, tylko najpierw popatrzeć na forach na co zwracać uwagę.

    Generalnie silnik AKN występował rzadko w 3BG - dużo bardziej popularny
    jest w A6 - możesz poszukać na forach audi o typowych przypadłościach.

    "Kup sobie psa. To jedyny sposób, abyś mógł nabyć miłość za pieniądze. Św.
    Augustyn"

  • 3. Data: 2010-10-13 09:11:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-11 06:26, *Tata* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > VW Passat B5 TDI 2.5/150 KM, przełom 2003/2004. Na 100% nie bity. Jakie
    > fabryczne wady posiadają powyższe samochody?

    Brak dobrego zabezpieczenia antykradzieżowego :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2010-10-13 09:27:22
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Mirek Ptak napisał:

    > Brak dobrego zabezpieczenia antykradzieżowego :)
    Dobre AC od kradziezy, ktore w przypadku w/w auta jest duzo, duzo, duzo wyzsze niz
    przy normalnym
    aucie tej samej klasy albo i wyzszej :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-10-13 15:45:58
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Wiem od kilku /-nastu osob uzytkujacych A6 z tym silnikiem, ze w
    2.5TDI czesto przypadloscia sa padajace walki rozrzadu. Kazdy
    zwolennik wsrod znajomych mi osob uzytkujacy silnik 2.5 TDI produkcji
    VW - wybieral ponownie, ale 1.9 TDI 130KM.
    Jak sytuacja z silnikami 2.5 ma sie w rPassatach rocznik 2003/2004 -
    tego nie wiem.
    Ale polecam jak Ktos powyzej - zajrzec na forum VW.

    Pozdrawiam,
    Emil.