  • 1. Data: 2009-07-30 19:29:56
    Temat: Wakacyjnie o FF.
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    Witam... ;-)

    Optymalnie w moim "fenotypie fotograficznym" leży evil (czy też może
    raczej "hybryda drugiej generacji"? :) Bo to wreszcie ani kompakt, ani
    lustrzanka, a łączy cechy jednych i drugich. :) Fajnie by jednak było,
    gdyby wyszły wreszcie evile/hybrydy z matrycą FF, no i wreszcie poważnie
    potraktowane - jako poważne narzędzia fotograficzne, a nie fotograficzne
    zabawki - jakieś takie przerośnięte kompakty...

    Pomyślałem sobie: kto mógłby pierwszy takiego wypuścić i
    zapoczątkować tym samym nowy system?

    Panas, Oly, Samsung mają już swoje zabawkowe systemy. Nikon, Canon i
    Sony mają tak mocną pozycję w dSLRach, że może im się po prostu nie
    opłacać takie rozpraszanie sił, środków i uwagi klientów. Kto zatem
    zostaje? Ano Pentax! Ten (nie patrząc na skromne możliwości) powinien
    mieć najwięcej motywacji, żeby wyjechać z nowoczesnym evilem/hybrydą z
    matrycą FF! W dSLRach drogę do dalszego rozwoju mają zamkniętą, nie
    dogonią już "wielkiej trójki", im zatem najbardziej powinno się opłacać
    jak najszybciej wyjechać z taką propozycją. A gdy jeszcze wziąć pod
    uwagę, że produkty firmy P. zazwyczaj wyróżniają się tym, że niczym się
    nie wyróżniają, a z drugiej strony zawsze są jakieś takie "akuratne", to
    myślę, że mógłby to być produkt dla prawdziwych maniaków! :)

    pozdrawiam

    /-/

    Mariusz [mr.]

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ladakhNAwp.pl

  • 2. Data: 2009-07-31 08:41:09
    Temat: Re: Wakacyjnie o FF.
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Mariusz [mr.] napisał(a):

> [...]
    > nie wyróżniają, a z drugiej strony zawsze są jakieś takie "akuratne", to
    > myślę, że mógłby to być produkt dla prawdziwych maniaków! :)

    To niestety myślenie życzeniowe, ale jeśli powstrzymuje chorobę
    "jakbymmiałlepszyaparattobym", to OK ;-)

    Od początków fotografii ludzie pragną nowszych lepszych aparatów, a
    potem się okazuje, że wszystkie zdjęcia w tym te najlepsze zostały
    zrobione aparatem nieidealnym :-)

    --
    Mirek